Beste lezers,
Allereerst wil ik jullie graag vertellen dat ik een leek ben in het samenstellen van computers e.d. Dit gezegd te hebben zou ik graag jullie advies willen hebben bij het volgende... Ik ben op dit moment op zoek naar een high-end video-montage systeem. Dit systeem zal hoofdzakelijk gebruikt worden voor video-montage en in mijn vrije tijd ook voor gamen. Graag zou ik dit systeem uiteindelijk gebruiken met 2 videoschermen (als het niet te duur is 4k resolutie, dit moet de videokaart dus ook kunnen). Verder is er nog een toetsenbord nodig bij dit systeem.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil dit systeem gaan gebruiken voor videomontage/rendering, animatie en 3D vormgeving. De programma's die ik onder andere gebruik zijn Adobe After Effects, Premiere Pro, 3DSMax, Audition en Photoshop.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het budget is ca €1800,- inclusief BTW
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een Logitech M705 muis. 500 Watt voeding
Ga je overklokken?
Als dit op een veilige manier kan gebeuren zonder dat alles doorbrand wel.
Wat ik zelf heb overgenomen van een website die game pc's samenstelt. Ik heb geen idee of dit systeem werkt en of ik niet iets vergeten ben. Zoals je ziet valt er nog een hoop te upgraden aangezien ik nog lang niet aan mijn budget zit.
Mochten er nog vragen zijn of als ik te weinig informatie heb gegeven hoor ik dat graag.
Met vriendelijke groet,
Remco
Allereerst wil ik jullie graag vertellen dat ik een leek ben in het samenstellen van computers e.d. Dit gezegd te hebben zou ik graag jullie advies willen hebben bij het volgende... Ik ben op dit moment op zoek naar een high-end video-montage systeem. Dit systeem zal hoofdzakelijk gebruikt worden voor video-montage en in mijn vrije tijd ook voor gamen. Graag zou ik dit systeem uiteindelijk gebruiken met 2 videoschermen (als het niet te duur is 4k resolutie, dit moet de videokaart dus ook kunnen). Verder is er nog een toetsenbord nodig bij dit systeem.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil dit systeem gaan gebruiken voor videomontage/rendering, animatie en 3D vormgeving. De programma's die ik onder andere gebruik zijn Adobe After Effects, Premiere Pro, 3DSMax, Audition en Photoshop.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het budget is ca €1800,- inclusief BTW
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een Logitech M705 muis. 500 Watt voeding
Ga je overklokken?
Als dit op een veilige manier kan gebeuren zonder dat alles doorbrand wel.
Wat ik zelf heb overgenomen van een website die game pc's samenstelt. Ik heb geen idee of dit systeem werkt en of ik niet iets vergeten ben. Zoals je ziet valt er nog een hoop te upgraden aangezien ik nog lang niet aan mijn budget zit.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7 4930K Boxed | € 534,90 | € 534,90 |
| 1 | MSI X79A-GD45 Plus | € 164,90 | € 164,90 |
| 1 | XFX R9 280X Double Dissipation | € 222,- | € 222,- |
| 1 | WD Green WD10EZRX | € 48,- | € 48,- |
| 1 | Corsair Hydro Series H60 | € 74,- | € 74,- |
| 1 | Corsair Vengeance 16GB 1600MHz CL10 | € 146,- | € 146,- |
| 1 | LG BH16NS40 Retail Zwart | € 68,02 | € 68,02 |
| 1 | Samsung 840 EVO 120GB | € 68,63 | € 68,63 |
| 1 | Akasa Interne USB 3.0 5-poort cardreader met eSATA en 3x USB 2.0 en 2x USB 3.0 | € 25,95 | € 25,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.352,40 | |
Mochten er nog vragen zijn of als ik te weinig informatie heb gegeven hoor ik dat graag.
Met vriendelijke groet,
Remco
[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2014 22:56 ]