Nieuwe laptop (activatie probleem!)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 621937

Topicstarter
Hallo allemaal,

Misschien zie ik iets over het hoofd of er is een foefje voor.

Heb bij mn laptop (2maand oude Packard Bell) een recovery uitgevoerd dmv
de recovery usb stick (die je kon maken), maar na enkele uren is hij hersteld
en wil hij Windows niet meer activeren (via de knop activeren) ook niet via de slmgr
commando, Windows geeft wel doodleuk aan dat ik wel even een nieuwe kan gaan kopen.
Heb ik nog enig recht op een werkende licentie of heb ik gewoonweg pech ?

Er blijft dus op het bureaublad staan Windows 8.1 built 9600 met Bing.

Heb de laptop moetennherstellen, omdat hij na het invoeren van je ms password daarna
zwart beeld gaf(met alleen muis cursor)

Wil wel een legale oplossing.

Alvast hartelijk dank

@revertive bedankt, dat ga ik morgen ook even doen, hoop op goed geluk!

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 621937 op 19-11-2014 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revertive
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-01 14:03
In plaats van allemaal truckjes uit te voeren zou ik gewoon even contact zoeken met Packard Bell die kunnen je wel verder helpen (als het goed is) met dit probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ora et Labora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18-07 15:50
Bij het activeren zie je toch ook een telefoonnummer staan, of kun je kiezen om telefonisch te activeren, of is dat niet meer met Windows 8?
In oudere versies heb ik het altijd telefonisch kunnen doen met iemand van Microsoft.

Who's general failure, and why is he reading my disk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ak0nnmgn
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 18-07 11:59
revertive schreef op woensdag 19 november 2014 @ 00:01:
In plaats van allemaal truckjes uit te voeren zou ik gewoon even contact zoeken met Packard Bell die kunnen je wel verder helpen (als het goed is) met dit probleem.
eerder met MS, Packard Bell heeft weinig te doen met die licenties.

Als het goed is kan je je activering telefonisch doen, op het eind zul je een fout krijgen en wordt je doorverbonden met de helpdesk van MS. Deze kan in het systeem zien wat jij hebt ingevoerd en kijken of jij recht hebt op een licentie.

Althans, zo herinner ik het me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sam.vimes
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-06 08:44
Terug naar de leverancier. Dit is duidelijk een gevalletje non-conformiteit en dat moet de verkoper oplossen. Vraag herstel van het gebrek, of een nieuwe laptop, of geld terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
sam.vimes schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 17:10:
Terug naar de leverancier. Dit is duidelijk een gevalletje non-conformiteit en dat moet de verkoper oplossen. Vraag herstel van het gebrek, of een nieuwe laptop, of geld terug.
Waarom zo moeilijk doen als je het kunt oplossen met een gratis telefoontje naar MS wat zo'n 3 minuten duurt waarbij je niet eens een persoon aan de lijn zal krijgen maar alleen een opname moet aanhoren en een paar cijfertjes moet indrukken. Dan zou je lastig doen en allemaal kosten maken terwijl de oplossing zo simpel is.

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Pagina: 1