Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen + huis,tuin en keuken dingetjes
Ik heb vorige week donderdag Assassins Creed: Unity gehaald. Ik wist dat mijn computer dat niet aankon, maar ik had al plannen om mijn computer een mooie upgrade te geven. Ik hoef Unity niet op max te kunnen spelen. Om hem gewoon lekker draaiend te krijgen, vind ik al genoeg
Wat ik nu heb:
i3-2100@3.10GHz
4GB DDR3-1333MHz (2x2GB)
Intel DH61WW
MSI N660 TF 2GD5/OC
Chieftec 400W voeding
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zou maximaal ongeveer €400,- willen uitgeven aan mijn upgrade.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik neem mijn grafischekaart en de voeding mee naar mijn nieuwe systeem.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik ben natuurlijk al een beetje aan het speuren geweest op het internet naar onderdelen die ik graag zou willen hebben in mijn nieuwe systeem.
Wat ik gevonden heb:
i5-4670K 3,5 GHz (3,9 GHz Turbo Boost)
Kingston ValueRAM 8 GB DDR3-1600 (KVR16N11/8)
ASRock B85M-GL
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het merk van het moederboard en geheugen maakt niet zo veel uit. Ik pak standaard eigenlijk Kingston, maar als er een beter is of prijs/kwaliteit beter is dan hoor ik dat graag.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Alleen dat ik Unity kan spelen
Ga je overklokken?
Nope
Gamen + huis,tuin en keuken dingetjes
Ik heb vorige week donderdag Assassins Creed: Unity gehaald. Ik wist dat mijn computer dat niet aankon, maar ik had al plannen om mijn computer een mooie upgrade te geven. Ik hoef Unity niet op max te kunnen spelen. Om hem gewoon lekker draaiend te krijgen, vind ik al genoeg
Wat ik nu heb:
i3-2100@3.10GHz
4GB DDR3-1333MHz (2x2GB)
Intel DH61WW
MSI N660 TF 2GD5/OC
Chieftec 400W voeding
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zou maximaal ongeveer €400,- willen uitgeven aan mijn upgrade.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik neem mijn grafischekaart en de voeding mee naar mijn nieuwe systeem.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik ben natuurlijk al een beetje aan het speuren geweest op het internet naar onderdelen die ik graag zou willen hebben in mijn nieuwe systeem.
Wat ik gevonden heb:
i5-4670K 3,5 GHz (3,9 GHz Turbo Boost)
Kingston ValueRAM 8 GB DDR3-1600 (KVR16N11/8)
ASRock B85M-GL
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het merk van het moederboard en geheugen maakt niet zo veel uit. Ik pak standaard eigenlijk Kingston, maar als er een beter is of prijs/kwaliteit beter is dan hoor ik dat graag.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Alleen dat ik Unity kan spelen
Ga je overklokken?
Nope