Dag devvers 
De laatste week valt het mij op dat banners niet zichtbaar zijn, maar wel dat het wit ruimte inneemt (zie screen). Dit viel mij al op voor de nieuwe versie die er vandaag is opgezet.

Nu heb ik even snel gekeken in de code en vond deze regel html bij het begin van de banner:
Browser-id: chrome,38:windowsnt,6.3
Browser: Google Chrome 38
Platform: Windows 8.1
Mobile device: NEE
Javascript: JA
Geen Adblocker, noscript etc draaien. Custom css staat niks in dus dat is het probleem ook niet.
Ik heb er geen problemen mee als er geen reclame getoond word, maar die wit ruimte word een beetje irritant
Alvast bedankt
Sh*t, zie nu dat ik in het verkeerde gedeelte zit...
De laatste week valt het mij op dat banners niet zichtbaar zijn, maar wel dat het wit ruimte inneemt (zie screen). Dit viel mij al op voor de nieuwe versie die er vandaag is opgezet.

Nu heb ik even snel gekeken in de code en vond deze regel html bij het begin van de banner:
HTML:
1
| <iframe src="http://tpc.googlesyndication.com/safeframe/1-0-0/html/container.html" style="visibility: hidden; display: none;"></iframe> |
Browser-id: chrome,38:windowsnt,6.3
Browser: Google Chrome 38
Platform: Windows 8.1
Mobile device: NEE
Javascript: JA
Geen Adblocker, noscript etc draaien. Custom css staat niks in dus dat is het probleem ook niet.
Ik heb er geen problemen mee als er geen reclame getoond word, maar die wit ruimte word een beetje irritant
Alvast bedankt
Sh*t, zie nu dat ik in het verkeerde gedeelte zit...
[ Voor 3% gewijzigd door ghostman op 18-11-2014 21:37 ]