Toon posts:

Server 2012 op hp proliant G7 N54l

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi

Ik probeer Windows server 2012 standaard te monteren op dit apparaat, nou loopt hij bij monteren steeds vast tussen de 75 en de 85 procent, hij blijft hangen bij apparaten monteren, moet ik iets in de bios veranderen? Ik heb er al 8 gb aan geheugen inzitten en als ik zie dat het werkt ga ik over op 16gb want ik heb al wel gelezen dat dit niet zo heel moeilijk te realiseren is.
Alle raad is welkom om dit ding op gang te helpen.

Gr Dirk

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Glashelder schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 23:56:
Ik heb voor hier thuis ook een N54L aangeschaft (vond de Gen8 te duur). Ik had ook problemen met 2012 R2 met het oude BIOS, maar het blijkt dat als je deze driver slipstreamt in de installatie dat de problemen voorbij zijn.

Geen idee hoe het zit met de gemodde BIOS'en maar wil je een oude BIOS draaien dan kan dat dus met deze driver :)
Geldt volgens mij ook voor 2012 non-R2. En 16GB werkt gewoon. Draait hier al sinds eind januari vlekkeloos.

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Verwijderd

Topicstarter
Mooi, dat ga ik morgen eens proberen

• Probub
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-01 11:17
Ik heb 2012r2 in ESXi 5.5 erop draaien....
16gb werkt feilloos overigens...

Verwijderd

Topicstarter
Nog even een vraagje, welk programma kan ik het best gebruiken om te streamen, met n lite lukt het me niet en ook autostreamer doet niet wat ik wil.

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Dat kan je het beste met wat Powershell conmando's doen. Zie ook hier:

http://www.thomasmaurer.c...ws-server-2012-iso-image/

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Pagina: 1