Toon posts:

boomboxen? beetje goed?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik zag net in een foldertje van de gamma(dat zeg ik), dat zij boomboxen van 60 piek in de aanbieding hebben, ze zijn denk ik van marquantz. 2 woofers, 2 tweeterd, totaal 300 watt(ik hoop geen pmpo:P)
Kan iemand mij wat meer info geven over deze boxen??
Ik zoek nl. boxen die een beetje hard kunnen op feestjes(beginnend DJ).
URL's zijn welkom

• kieskes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-08 18:56
aan de prijs te zien kan het gewoon NIET veel zijn :Z

edit: en ze zijn ook nog is lelijk :(

• TripleM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11-2024
Marquant is een super budget merk. Dat wil zeggen dat ze niet goed klinken (al is dat afhankelijk van smaak) en de componenten van mindere kwaliteit zijn.

Hoe hard ze kunnen hangt eigenlijk voornamelijk af van de continu belastbaarheid. Of ze geschikt zijn voor een feestje is weer afhankelijk van de grootte van de zaal, de hoeveelheid mensen en de plaatsing van je speakers..

Totaal 300 Watt.. Da's vast 2 x 150 maximaal en meestal dus rond de 60-70 Watt continu.. Als het al normale vermogens zijn en inderdaad geen PMPO.. Voor een klein feestje moet dat kunnen, maar voor een wat groter feestje moet je die speakers tot het uiterste drijven en of ze dat lang kunnen hebben.. Ik zou zeggen zoek verder.. Maar in die prijsklasse zul je niet echt veel geweldigs vinden..

Succes!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik vind het geluid van die dingen dus zwaar teleurstellend. Zijn ze trouwens echt van marquantz? Want dat is dus gewoon fout-geschreven marantz waardoor ze hopen dat mensen denken 'marquantz.. dat is best een goed merk' terwijl ze eigenlijk aan marantz denken.

Verwijderd

Er komt een hoop herrie uit ja, maar voor goede muziek zal ik ze niet gebruiken!
Ik gebruik ze zelf alleen als Subwoofer..

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

Ik heb nog zo'n groen woofertje van Marquant liggen van de Kijkshop. Voor 50 pieken kan ie behoorlijk blazen in een 17 liter kistje. Het blijft echter wel budget spul en van boomboxen heb ik niet zo'n hoge dunk. Van een aparte woofer kan je nog iets maken, van een boombox niets.

Verwijderd

Topicstarter
ik weet niet welk merk het precies is, welk merk denken jullie dat het kan zijn?
Ik dacht zelf iets te hebben gelezen over marquantz, maar die vond Google niet?

• kieskes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-08 18:56
Op woensdag 13 juni 2001 13:20 schreef Bigs het volgende:
Ik vind het geluid van die dingen dus zwaar teleurstellend. Zijn ze trouwens echt van marquantz? Want dat is dus gewoon fout-geschreven marantz waardoor ze hopen dat mensen denken 'marquantz.. dat is best een goed merk' terwijl ze eigenlijk aan marantz denken.
dat zei wel dom zijn zeg, marantz maakt helemaal geen speakers ;)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:40

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op woensdag 13 juni 2001 13:26 schreef kieskes het volgende:

[..]

dat hebben ze zeker wel gedaan hoor!

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Topicstarter
zouden die speakers kunnen, in een garage/tuin met 40 mensen en nog 100 watt aan andere speakers???

• Bigs
  • Niet online
Op woensdag 13 juni 2001 13:26 schreef kieskes het volgende:

[..]

Daarom hoeven ze ook niet bang te zijn voor rechtzaken e.d.

• Bigs
  • Niet online
Op woensdag 13 juni 2001 13:28 schreef mark_dabomb het volgende:
zouden die speakers kunnen, in een garage/tuin met 40 mensen en nog 100 watt aan andere speakers???
Ik vind dat ze je geluid erg verneuken, gewoon een smerig hol dof geluid komt eruit.

Verwijderd

Topicstarter
ook niet voor harde trance ofzo???

Verwijderd

Check dis

Zegt mij genoeg, ook al staan ze bij de Gamma (dat is op zich al best grappig)...
Pagina: 1