De titel zegt het al, ik heb bij mijn nieuwe videokaart een game voucher gekregen, ik kan alleen geen keuze maken. Ik heb beide spellen nog nooit gespeeld en ondanks ik zelf heel erg geneigd ben naar ac unity heb ik toch mijn twijfels door al die negatieve berichtgevingen over crappy fps etc. nou boeien gfx mij niet heeeel veel en is het natuurlijk je persoonlijke voorkeur maar wat is jullie mening?
Beide games zijn inmiddels uit. Wat ik zou doen is gameplay van beide games bekijken op Youtube en vervolgens een beslissing nemen.
Ben zelf een farcry fan van het eerste uur, dus ik zeg farcry! Loopt hier totnogtoe bugvrij en alle instellingen op ultra met een gtx780.
Verwijderd
Probeer PC reviews te lezen. Lees of er problemen zijn. Ik meen dat Far Cry 4 de PC als hoofdplatform is gekozen bij het ontwikkelproces en dat dit bij Unity niet het geval is.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2014 09:16 ]
Bij beide games is dat onzin.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Ik zou ook kijken naar welke game je het meeste spelplezier gaat geven. Op dit moment ben ik zelf bezig met AC Unity (op de PS4) en ik vermaak me er zeer mee. Far Cry 4 ga ik halen zodra ik AC Unity uitgespeeld heb.
Pagina: 1