Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Kan niet inloggen in nieuwe router

Pagina: 1
Acties:

• eSCe
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 27-11 23:55
Halloo,

Ik was van plan om mijn netwerk een beetje uit te breiden aangezien ik slechte wifi heb in mijn slaapkamer. Ik heb dan maar een simpel Netgear WNR2000 routertje gaan halen naar de winkel aangezien dit genoeg was voor de slaapkamer alleen.

Momenteel gaat mijn internet van modem -> Router -> Netgear WNR.

Allemaal goed en wel maar nu ik naar het standaar IP surf van de Netgear (10.0.0.1) laadt hij eerst behoorlijk lang een vervolgens krijg ik volgend scherm:

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/jktyci.png

Ik zie dus 2 keuzes en een knop maar ik mag nog op beide klikken hij doet niets...
Heb al geprobeert via kabel en draadloos, verschillende toestellen en browsers maar heeft allemaal hetzelfde.
Iemand enig idee wat ik kan proberen?

*edit*
Zou dit te maken kunnen hebben met taalinstellingen? Ik vermoed dat hij de tekst niet kan weergeven maar zelfs dan zou de knop toch iets moeten doen?

[ Voor 9% gewijzigd door eSCe op 18-11-2014 18:28 ]

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:43
Heb je hetzelfde als je de connectie met die andere router even los koppelt?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Probeer eens andere browsers. Dit is een ouder apparaat, je draait een versie van IE die toen nog niet bestond. Zou zomaar kunnen dat het onder Firefox (of IE6 :X ) wel zou werken.

Oslik blyat! Oslik!

• FreestyleFrl
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
schakel (als je die hebt) je antivirus/beveiliging eens uit en probeer het nog eens.
Bekend probleem dat virusscanners/webfilters tegenwoordig je router interface blokkeren (AVG, Eset NOD32 o.a.).

Verwijderd

Druk eens op de knop "compatibiliteitsweergave", grote kans dat de pagina dan wel goed wordt weergegeven.

Afbeeldingslocatie: http://www.ru.nl/publish/pages/629452/harry1a.jpg