Monitor gaat opeens op stand-by

Pagina: 1
Acties:

• KetchupFTW
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-12-2022
Hallo,

Sinds een paar dagen gaat mijn monitor op willekeurige momenten op stand-by. Na een aantal seconden valt het geluid ook weg en de enige remedie is het hard-resetten van mijn computer.

Ik heb al verschillende keren de kabels opnieuw aangesloten dus deze zitten sowieso goed. Op het internet heb ik gelezen dat het een probleem met mijn videokaart of moederbord kan zijn, maar is dat dan ook meteen het antwoord of kan er iets anders aan de hand zijn?

Het gebeurd niet vaak; gisteren de hele dag zitten gamen en geen 1x uitgevallen, vandaag overigens wel en eergisteren ook.

Ik heb mijn build nu circa 1,5 jaar en mijn monitor iets korter.

gallery: KetchupFTW
pricewatch: Dell Ultrasharp U2312HM Zwart

• KetchupFTW
iemand?

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-01 16:56
Al een ander scherm geprobeerd? En gaat ook echt alleen je scherm op standby of je hele systeem? (als in, als je bv geluid afspeeld gaat dat nog door?)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

• KetchupFTW
Puc van S. schreef op woensdag 19 november 2014 @ 16:14:
Al een ander scherm geprobeerd? En gaat ook echt alleen je scherm op standby of je hele systeem? (als in, als je bv geluid afspeeld gaat dat nog door?)
'' Na een aantal seconden valt het geluid ook weg en de enige remedie is het hard-resetten van mijn computer. ''

Eerst de post lezen is misschien wel handig... Ik heb geen directe toegang tot een ander beeldscherm en zoals ook al gezegd, doet het probleem zich op willekeurige momenten voor en niet vaak.

• KetchupFTW
Bump.

• evilweed
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-01 15:03

evilweed

Gaatjes vullen geen praatjes.

Slinger er eens een andere HDD aan en zet daar windows op, ;)
klinkt namelijk als een besturing issue. >:)

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel

Pagina: 1