Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• PeterFdeVries
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-11 13:20
Hoi mensen,

Ik zit met een vervelend probleem. Ik heb een aantal keer geprobeerd te updaten naar Android 5.0 en mijn apps met data getracht terug te zetten. Het updaten en rooten os prima gelukt. Maar als ik probeer de apps te herstellen zegt TB dat er geen apps zijn. Wel staan ze bij 'controleer backups' maar ik krijg bij allen een error als ik deze controle uitvoer.
Ik heb 2 versies van TB, te weten 6.1.5.5 en 6.2.0. Ik heb met beiden een backup gemaakt en kan in Android 5.0 alleen de laatstgenoemde versie gebruiken om de apps te herstellen.
Iemand anders dezelfde ervaring? Iemand een ooplossing? Ik ben benieuwd naar jullie reacties!

• PeterFdeVries
Nieuw probleem. Alles is gelukt, maar het maken van een nieuwe backup kan niet. Geeft aan dat er niet genoeg ruimte is. Kan sowieso niets aanpassen via es file Explorer. Iemand?

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:17
Intern of extern geheugen?

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

• PeterFdeVries
Sorry, vergeten te vermelden dat het om een Nexus 4 gaat, intern dus. Bedankt voor je reactie.