Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Blanco pagina bij ingeven verkeerde zoekactie (Opera)

Pagina: 1
Acties:

• BananaOfMercy
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14-03-2023
Dit is zeker niet de ergste bug, maar als test engineer voel ik mij verplicht het te melden.

Bij het ingeven van een resultaat dat normaal 'Helaas, geen resultaten gevonden.' weergeeft, geeft Opera een blanco pagina weer.

Ik heb dit enkel nog maar gezien bij Opera. (IE, firefox getest).

Opera versie: 25.0.1614.71 - Windows 7 64 bit (ook gezien op 8.1)

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-11 16:52

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Welke zoekopdracht is dat specifiek?

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• BananaOfMercy
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14-03-2023
Dit ging om elke zoekopdracht die het resultaat 'Helaas, geen resultaten gevonden.' zou weergeven. Heel simpel 'zarzkfpioajfaoip' typen kan, maar het was opgemerkt door een typfout te maken.

Net nog een getest bij mij thuis, 25.0.1614.71 - Windows 8.1 64 bit en dit werkte wel.
Zal morgen nog eens proberen op het werk.

-------

Edit 19/11

Afbeeldingslocatie: http://oi58.tinypic.com/bj8m1k.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door BananaOfMercy op 19-11-2014 08:22 ]

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-11 16:52

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Vreemd; ja de pagina geeft een 404 terug, want er is ook niets gevonden (zodat google hem niet gaat opslaan enzo ;)). Maar je browser zou gewoon moeten zien dat er wel data met de request meekomt en dat hij die pagina gewoon kan weergeven...

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan