Boomslang, Nieuwe muispad nodig??

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Gangkast
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Gangkast

/// Meubel

Topicstarter
Hey, ik heb nu een razer boomslang 2000 dpi
en ik heb nog gewoon een normale (reclame) mousepad, nu was mijn vraag: Is het beter om een nieuwe mousepad te kopen? en wat kan de mousepad voor verschil betekenen?

“The world is a book and those who do not travel read only one page”

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-07 16:25

Ook

Yes I can!

Heb je problemen met je huidige muismat..?

Als je alleen iets voor de looks wil kan de icemat proberen. Werkt alleen met balletjes-muizen.
Verder zou ik dus alleen wisselen als je er echt last van hebt...!

Wees consequent, maar niet altijd

Verwijderd

in mijn ogen is de beste mousepad toch wel de Everglide van Giganta!! Zoek het web link, link er maar eens op na :9~
Waar hij in Nederland te koop is geen idee, werk namelijk zelf met Intellimouse explorer!
>:)

Verwijderd

Op woensdag 13 juni 2001 13:29 schreef Ook het volgende:
Als je alleen iets voor de looks wil kan de icemat proberen. Werkt alleen met balletjes-muizen.
Een razer is een balletjes muis, niet echt slimme opmerking dus. Dat weet mijn zusje van 4 nog wel.
En een icemat neem je niet om te proberen. Kost 60,- zo een beetje.
Of het geld groeit op je rug natuurlijk.
Op woensdag 13 juni 2001 14:22 schreef Brainpain het volgende:
in mijn ogen is de beste mousepad toch wel de Everglide van Giganta!! Zoek het web link, link er maar eens op na :9~
Waar hij in Nederland te koop is geen idee, werk namelijk zelf met Intellimouse explorer!
Het is de Giganta VAN Everglide!!!!
En niet andersom.
Hij is niet de koop in NL.
Wel op www.everglide.de

• Gir
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Gir

I need waffles

Het schijnen zeker lekkere matjes te zijn, ze slijten alleen wel...

Verwijderd

Op woensdag 13 juni 2001 18:52 schreef ThaMaster het volgende:
Het schijnen zeker lekkere matjes te zijn, ze slijten alleen wel...
Over welk matje heb je het nu??

Everglide?
Icemat?

Everglide slijt niet hoor. Zit nog heel goed in mekaar hierzo

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Een RatPad kan volgens mij geen kwaad. Lijken best veel op die Everglides, maar de laatsten schenen soms nogal vervelend met hun klanten om te gaan oid.

Verwijderd

Ik heb hier een 3M precision mousepad , werkt erg lekker . Heeft hetzelfde principe als de Everglide maar tis neit zo'n harde , eerder een vodje --> oplossing : Zet em vast op een andere muismat met een polssteuntje .

• Grote_Keizer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09-2011
.

Verwijderd

Op woensdag 13 juni 2001 14:22 schreef Brainpain het volgende:
Als je daarmee bedoelt dat de muismat niet zal werken bij jou wat bij andere muismatten inderdaad het geval is, moet je nog eens ff op hun site kijken:

the optical mouse glided effortlessly. In fact, I could have sworn that my optical mouse tracked a lot better on this surface as well. Probably due to the irregular textured surface that optical mice seem to like better than just solid, uniform surfaces.

M.a.w. hij is wel geschikt voor intellimouse.

B.t.w. Ik heb ook Een Intellimouse Explorer 8-)

Verwijderd

Kom in combinatie met razer nooit een everglide

fUNC 0wnage :)
[topic=382310/1]

en check:
www.surface1030.de

• star-saber
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:36

star-saber

Ryzen

prima muismat

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:59
een everglide slijt wel... ik heb er al meer dan een jaar een en ik begin doffe plekken te zien. misschien is over 25 jaar het profiel wel weg als ik zo doorga :)

12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

Verwijderd

koop geen 3M muismat met een razer tenminste niet die van 10 piek daar glijd je muis gewoon over heen zonder dat het wieletje draait, bij mij tenminste :r maar ik ga denk een fUnc kopen daar hoor ik de beste dingen over :9~

Verwijderd

Op donderdag 17 januari 2002 13:18 schreef th4_d0n het volgende:
koop geen 3M muismat met een razer tenminste niet die van 10 piek daar glijd je muis gewoon over heen zonder dat het wieletje draait, bij mij tenminste :r maar ik ga denk een fUnc kopen daar hoor ik de beste dingen over :9~
een aantal members van Regeneration ( cs ) gaan ook overstappen naar fUNC :) Omdat idd hun everglides gingen slijten

Er is maar 1 nadeeltje aan een func. Ze glijden nogal makkelijk weg op bepaalde ondergronden.

Verwijderd

Op donderdag 17 januari 2002 14:26 schreef ShaDoW het volgende:

[..]

een aantal members van Regeneration ( cs ) gaan ook overstappen naar fUNC :) Omdat idd hun everglides gingen slijten

Er is maar 1 nadeeltje aan een func. Ze glijden nogal makkelijk weg op bepaalde ondergronden.
Ok fUnc rox dus gewoon de muismatten B-) en als ze wegglijden pleur je er toch gewoon wat onder :? bv die dingetjes die je normaal aan de poster doet om aan de muur te hangen of je pakt wat lijm >:)

Verwijderd

uhm... was het niet zo dat je Everglide de plastic stukjes onderop je muis laat slijten i.p.v. andersom?

Verwijderd

Op donderdag 17 januari 2002 15:34 schreef VORMPIE2 het volgende:
uhm... was het niet zo dat je Everglide de plastic stukjes onderop je muis laat slijten i.p.v. andersom?
koop dan maar geen everglide mensen ze geven toch alleen maar probs als je dat zo hoort :o
Pagina: 1