Beste Tweakers,
Een man op steam heeft mij zonet opgelicht voor meer dan 70 euro!
Ik ben zelf een actief handelaar in in-game items. Het idee van daarin handelen lijkt op marktplaats: Je maakt een advertensie, en mensen bieden daar dan op. Deze man heeft valse advertensies gemaakt met voorwerpen die hij niet de precies dezelfde staat heeft. Ik stuurde hem dus een aanbod voor een item, bleek hij die item te hebben in een slechtere conditie. (en dus is de waarde lager).
Ik zou graag willen weten wat ik hier allemaal aan kan doen.
Heb hem al aangegeven (report) maar daardoor krijg ik me spullen niet terug.
De man is een actieve scammer en hij blockt iedereen die hem toevoegt.
Als we hem allemaal nou reporten zal hij misschien gebanned worden van ruilen. Dit is zijn profiel: Naming & shaming doen we hier niet aan
Als iemand nog tips heeft hoe ik aan ze Ip of iets dergelijks kan komen zou ik dacht erg fijn vinden.
Groetjes,
Thij Steeghs
Een man op steam heeft mij zonet opgelicht voor meer dan 70 euro!
Ik ben zelf een actief handelaar in in-game items. Het idee van daarin handelen lijkt op marktplaats: Je maakt een advertensie, en mensen bieden daar dan op. Deze man heeft valse advertensies gemaakt met voorwerpen die hij niet de precies dezelfde staat heeft. Ik stuurde hem dus een aanbod voor een item, bleek hij die item te hebben in een slechtere conditie. (en dus is de waarde lager).
Ik zou graag willen weten wat ik hier allemaal aan kan doen.
Heb hem al aangegeven (report) maar daardoor krijg ik me spullen niet terug.
De man is een actieve scammer en hij blockt iedereen die hem toevoegt.
Als we hem allemaal nou reporten zal hij misschien gebanned worden van ruilen. Dit is zijn profiel: Naming & shaming doen we hier niet aan
Als iemand nog tips heeft hoe ik aan ze Ip of iets dergelijks kan komen zou ik dacht erg fijn vinden.
Groetjes,
Thij Steeghs
[ Voor 28% gewijzigd door Gropah op 20-11-2014 00:08 ]