Categoriebalk neemt teveel plaats in

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matroosoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12:19

matroosoft

Lone Christian

Topicstarter
Ik weet niet meer in welke iteratie het is toegevoegd, maar het schijnt de "categoriebalk"te heten. Ik bedoel die balk met producten die je kunt vergelijken. (op de homepage)

De combinatie van (van boven naar onder) de menubalk, de zoekbalk, de categoriebalk, de ankeilers en de advertentie zorgt ervoor dat ik de eerste nieuwsberichten pas bijna onderaan mijn scherm zie. Ik zie er nog net 4. Nu heb ik speciaal voor tweakers mijn adblocker uitgeschakeld. De advertentie is wat mij betreft dus niet zo'n probleem. De categoriebalk echter mag wat mij betreft gisteren nog verdwijnen. Ik gebruik hem niet en kan me bijna niet voorstellen dat hij heel veel gebruikt worden. Dus: hoe eerder 'ie verdwijnt, hoe beter het is.. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Heb je in de menubalk bij het tandwieltje al eens naar de optie "dichtheid" gekeken? Het is geen oplossing voor je probleem maar maakt het misschien allemaal wat minder erg: stel je dichtheid eens in op compact. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:15

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

De categorieën kun je verwijderen dmv custom css. Ik denk niet dat we hier een voorkeur voor gaan maken. De layout compacter maken door de compacte dichtheid te kiezen onder het tandwieltje in de menubalk helpt in jouw geval ook omdat de ankeilers dan minder hoog worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inspector
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-10 21:01
Daarnaast hebben we een reeelijke verhoging gezien op de pageviews van de pricewatch mede via de links op de frontpage. Deze zijn voor jou dus misschien niet relevant maar uit de cijfers blijkt dat andere er wel degelijk profeit van hebben. Uit zal hij dus waarschijnlijk niet snel gaan en ik denk dat je je heil dan ook moet zoeken in de antwoorden zoals hierboven gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matroosoft

matroosoft

Lone Christian

Topicstarter
Bedankt voor de reacties. Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat die balk significant meer pageviews opleverde, maar dat is dus blijkbaar wel het geval.. Dan moet ik inderdaad maar iets anders gaan regelen. Misschien kunnen de ankeilers en de categoriebalk standaard wat kleiner gemaakt worden?

En nog een vraagje:

Wat mag ik in m'n costum css plakken zodat de beste categoriebalk verdwijnt? Ik ben namelijk niet echt thuis in css..

[ Voor 19% gewijzigd door matroosoft op 19-11-2014 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Cascading Stylesheet:
1
#categoryBar { display: none; }

En eventueel deze nog erbij als je nog wat ruimte wil besparen:
Cascading Stylesheet:
1
.fpaItemsWrapper.greyTopBorderBlock { border: none; }

[ Voor 60% gewijzigd door NMe op 19-11-2014 22:54 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• matroosoft

matroosoft

Lone Christian

Topicstarter
@NMe:

Bedankt!
Pagina: 1