Als eerste: mijn vraag is zo ver ik weet nog niet op het internet gesteld
Ik heb een schij gekregen van iemand maar mijn PC ziet een de schijf (Maxtor DiamondMax Plus 9 80GB ATA/133 HDD) niet
Als ik hem aansluit met een koppelstuk werkend op 220 en USB3.0 voel ik de schijf wel draaien maar de PC ziet hem niet (dus ook niet in schijfbeheer) Ik heb deze gekregen van iemand die hem geformateerd had. Hij zei dat de schijf uit een oudere PC kwam waarbij de schijf het wel doet.
Ik heb gekeken bij schijfbeheer en in windows explorer maar hier ziet hij hem niet.
Dit is niet de enige schijf waarbij dit gebeurd, ik heb ook nog een:
nieuwere schijf van 1,0TB
schijf van 40GB
schijf van 120GB
Dit zijn allemaal HDD's
ligt dit aan het koppelstuk of aan de schijf zelf (want ik voel hem wel draaien).
Ik wilde ze weg doen maar toen dacht ik aan Tweakers
Alvast bedankt voor de reactie!!!
Ik heb een schij gekregen van iemand maar mijn PC ziet een de schijf (Maxtor DiamondMax Plus 9 80GB ATA/133 HDD) niet
Als ik hem aansluit met een koppelstuk werkend op 220 en USB3.0 voel ik de schijf wel draaien maar de PC ziet hem niet (dus ook niet in schijfbeheer) Ik heb deze gekregen van iemand die hem geformateerd had. Hij zei dat de schijf uit een oudere PC kwam waarbij de schijf het wel doet.
Ik heb gekeken bij schijfbeheer en in windows explorer maar hier ziet hij hem niet.
Dit is niet de enige schijf waarbij dit gebeurd, ik heb ook nog een:
nieuwere schijf van 1,0TB
schijf van 40GB
schijf van 120GB
Dit zijn allemaal HDD's
ligt dit aan het koppelstuk of aan de schijf zelf (want ik voel hem wel draaien).
Ik wilde ze weg doen maar toen dacht ik aan Tweakers
Alvast bedankt voor de reactie!!!
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2014 14:35 . Reden: nog niet ingezet of ik hem zie in schijfbeheer ]