Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olakius
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 30-03-2021
Beste forum gebruikers,

Ik ben van plan een Samsung Galaxy Tab S 10.5 tablet aan te schaffen.
Via internet probeer ik een winkel of online shop te vinden waar ik de versie met 32 gb intern geheugen kan bestellen. Tot nu toe heb ik alleen in Amerika bij Best Buy een versie gevonden.

( http://www.bestbuy.com/si...19250430282&skuId=7093009 )

Maar.... ze exporteren niet naar Nederland. Nu kan ik wel via een andere website een verzendadres in de US nemen , die het vervolgens kan sturen maar dan heb je uiteraard een amerikaanse stekker enz.

Wie weet waar deze versie in Nederland of via internet te koop is ?

Alvast hartelijk bedankt voor het meezoeken :)

Andronymus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olakius
Ik heb inmiddels contact gehad met Samsung Nederland. Binnen de Benelux wordt de 32gb versie niet verkocht.
Ik ga hem in de USA bestellen en via een online service naar NL versturen.
Ben ik in totaal nog een stuk minder kwijt dan wanneer ik de 16gb versie hier koop :-). Alleen even een losse Nederlandse stekker er op klaar.

Andronymus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drwho1
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21:22
Waarschijnlijk een open deur intrappen, maar nooit uitbreiding met geheugenkaartjes overwogen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olakius
Uiteraard ga ik uitbreiden met geheugenkaartjes :-)
Maar 32 gb plus 128 gb is toch net weer 16 gb meer dan 16 gb plus 128 gb hahaha vandaar...

Andronymus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veneficus
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 06-05 16:08
Ik ben nu ook op zoek naar dezelfde. De enige die ik kan vinden is deze:

http://www.vandenborre.be...2gb-ti#productdescription

Waar heb jij 'm intussen vandaan gehaald?
Drwho1 schreef op woensdag 26 november 2014 @ 08:40:
Waarschijnlijk een open deur intrappen, maar nooit uitbreiding met geheugenkaartjes overwogen?
Sorry, maar ik snap dat argument nog steeds niet. Er zijn een heleboel apps die niet of niet volledig op de SD gezet kunnen worden, waaronder juist heel veel (grote) spellen. Het wordt tijd dat de tabletmakers dat ook gaan snappen...

64 kWh Kia eNiro 2021 DynamicPlusLine || Sony A7III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drwho1
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21:22
Veneficus schreef op donderdag 16 april 2015 @ 09:51:
Ik ben nu ook op zoek naar dezelfde. De enige die ik kan vinden is deze:

http://www.vandenborre.be...2gb-ti#productdescription

Waar heb jij 'm intussen vandaan gehaald?

[...]

Sorry, maar ik snap dat argument nog steeds niet. Er zijn een heleboel apps die niet of niet volledig op de SD gezet kunnen worden, waaronder juist heel veel (grote) spellen. Het wordt tijd dat de tabletmakers dat ook gaan snappen...
Het is geen onlogisch argument hé, op zo'n geheugenkaart kan je bvb al je media perfect kwijt. Dan hou de het vaste geheugen vrij voor apps. Als je een grootverbruiker van foto's/films/muziek bent natuurlijk.

Wat betreft apps op SD en de 'vrije' keuze die je daarin (vaak) niet hebt, geen idee. Te traag uitleesbaar voor zware games ofzo? Ik heb mijn ipad met 64gb gekozen, 16gb is vandaag de dag echt het verkopen niet meer waard lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veneficus
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 06-05 16:08
Drwho1 schreef op donderdag 16 april 2015 @ 10:37:
[...]
Het is geen onlogisch argument hé, op zo'n geheugenkaart kan je bvb al je media perfect kwijt. Dan hou de het vaste geheugen vrij voor apps. Als je een grootverbruiker van foto's/films/muziek bent natuurlijk.

Wat betreft apps op SD en de 'vrije' keuze die je daarin (vaak) niet hebt, geen idee. Te traag uitleesbaar voor zware games ofzo? Ik heb mijn ipad met 64gb gekozen, 16gb is vandaag de dag echt het verkopen niet meer waard lijkt me.
Ik download inderdaad al mijn media (Google Music) op mijn SD, en ik maak niet veel foto's (daar heb ik een dSLR voor). Het zijn met name de apps. En dan is 16 GB echt te weinig.

Ik denk dat ik ga wachten op de Note 2015

64 kWh Kia eNiro 2021 DynamicPlusLine || Sony A7III

Pagina: 1