Kleine letters in google chrome [UBUNTU]

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperSjoerd
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 29-09 16:07
Hallo,

Ik heb sinds enige tijd een probleem wanneer ik gebruik maak van Google Chrome. De letters in de tabbladen zijn heel klein (zie afbeelding).
Ik heb al geprobeerd om Chrome te verwijderen en opnieuw te installeren, maar dit heeft niet geholpen. Verder heb ik al gekeken op Google, maar daar heb ik ook geen juiste oplossing gevonden.

- EDIT -
Ik heb zojuist geprobeerd of Chromium wel werkt. Het probleem lijkt daar niet in voor te komen, maar ik zou toch graag Google Chrome willen gebruiken

Ik hoop dat iemand een oplossing weet.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/pyyP5vQl.png
Link naar originele plaatje: http://imgur.com/pyyP5vQ

[ Voor 19% gewijzigd door SuperSjoerd op 18-11-2014 12:28 ]

Intel Core I7 3770 | 16GB DDR3 | Asus P8P67 | 16TB Random HDD's | 265GB Samsung 830 | HD7970

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:30

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Site ziet er goed uit, maar de interface niet. Heb je al gekeken naar de instellingen van zowel Unity/Ubuntu als Chrome mbt lettertype en de grootte daarvan? Waar heb je zelf überhaupt op gezocht? Want iedereen kan wel verklaren te hebben gezocht, maar zonder concrete resultaten of queries is 't hetzelfde als niets doen.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:55

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Het gaat om de tabs in Google Chrome zelf waar hij op doelt, dus niet de layout/fonts op t.net zelf. Ik kan er zelf ook niet zo heel veel over vinden. Heb je al een unstable build geprobeerd van Google Chrome? Op deze website lees ik er ook een hoop over, echter gaat het daar wederom om Chromium.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d1ng
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 06-05-2024
Probeer even met een schone chrome om te kijken of dat het probleem oplost. Al je Chrome instellingen worden bewaard in ~/.config/google-chrome.

code:
1
mv ~/.config/google-chrome ~/.config/google-chrome.test

Als het helpt kun je 2 dingen doen. Je favorieten, addons enz. handmatig opnieuw instellen of in de Chrome instellingen op zoek naar de oplossing. Je weet dan in ieder geval dat het probleem zich in de Chrome instellingen bevindt.

[ Voor 15% gewijzigd door d1ng op 18-11-2014 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperSjoerd
d1ng schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 18:03:
Probeer even met een schone chrome om te kijken of dat het probleem oplost. Al je Chrome instellingen worden bewaard in ~/.config/google-chrome.

code:
1
mv ~/.config/google-chrome ~/.config/google-chrome.test

Als het helpt kun je 2 dingen doen. Je favorieten, addons enz. handmatig opnieuw instellen of in de Chrome instellingen op zoek naar de oplossing. Je weet dan in ieder geval dat het probleem zich in de Chrome instellingen bevindt.
Bedankt. dit heeft geholpen.
Ik ga nu proberen mijn instellingen handmatig terug te zetten en hoop dat het probleem zich dan niet meer voor doet.

Intel Core I7 3770 | 16GB DDR3 | Asus P8P67 | 16TB Random HDD's | 265GB Samsung 830 | HD7970

• SuperSjoerd
Alles is netjes terug gezet en het probleem is niet meer voorgekomen. Ik weet niet precies waarom het probleem ineens voor kwam, maar ik heb er geen last meer van.
Bedankt voor jullie hulp...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

ctrl+0 :? verkeerd gezien, is idd interface font van chrome
https://support.google.com/chrome/answer/96810
https://productforums.goo...!topic/chrome/LeAwG_pX7VI[1-25-false]

[ Voor 91% gewijzigd door himlims_ op 21-11-2014 08:49 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards