Waterkoeling categorie aanpakken

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BryanD
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 24-07 15:06
Dames en heren van Tweakers,

Het valt mij nu al geruime tijd op dat waterkoeling in de pricewatch erg onder gewaardeerd wordt. In de sectie waterkoeling staan vooral de All-In-Ones (AIO's) en verder eigenlijk niets. Voor een site die zich profileert als dé plek voor modders en tweakers (It's in the name) vind ik het eerlijk gezegd wat vreemd.

Mijn suggestie zou zijn om op het niveau van 'Aanvullende Componenten' (dus onder 'Componenten en Randapparatuur') een extra categorie genaamd 'Koeling' aan te maken. Hierin komen vervolgens een lijst met categorieën als "Radiateurs", "Pompen", "Slangen", "Fittingen", "Reservoirs" en "All-In-Ones". Behalve voorgenoemde zou ik hier dan echter ook dingen als "Ventilatoren" en "Processorkoeling" in verwachten.

Tevens vind ik de filter opties in de huidige categorie "waterkoeling" niet toereikend. Er kan alleen maar gefilterd worden op maximale single-fan diameter (120mm of 140mm) en niet op totale lengte bijvoorbeeld of dikte van de radiator. Dit soort opties moeten dan natuurlijk ook aangepakt worden.

Ik heb gezocht binnen dit forum of een dergelijk topic ook nog enig sinds recent langs geweest is en naar mijn mening ben ik niet iets tegen gekomen wat dit probleem op deze manier beschrijft. Mocht ik iets verkeerd gedaan hebben en er toch een (recent) topic zijn wat mijn probleem al lang en breed beschreven heeft dan alvast mijn excuses.

Mochten jullie nog vragen hebben of nog meer ideeën willen omtrent bovenstaande dan wil ik best nog even brainstormen over de verbetering van deze, in mijn ogen, wat weg gemoffelde categorie.

M.v.g,

Bryan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 00:35

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Het klopt dat deze categorie een beetje onderbelicht is. Kort gezegd hebben we te weinig man/tijd om aan dit soort kleinere categorieën aandacht te besteden. De specificaties die jij voorstelt zullen ook een keer gevuld moeten worden en daar gaat verreweg de meeste tijd in zitten.

Ik zet dit topic in mijn bookmarks in de 'als we ooit eens tijd over hebben'-map. Mocht het zover zijn, meld ik mij weer in dit topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BryanD
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 24-07 15:06
Awesome, thanks :)