Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 12:35

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Topicstarter
Situatie was voorheen, i4690K met GTX 970 icm een Linksys AE6000 WiFi adapter.
Aangezien ik een Asus AC 68U heb, heb ik besloten om een andere WiFi adapter te kopen, namelijk de Asus AC56.
Met de Linksys adapter eigenlijk geen problemen, ook met de Asus niet. Behalve in WoW.

Alle games werken perfect, kopiëren binnen en buiten netwerk gaat snel. Pingtests zijn goed. In alle online games lage latency's en geen lag at all. Behalve dus in WoW.
Ik begrijp dat vanwege de launch er al zat problemen zijn, echter heb ik dit met de Linksys adapter niet. Ik kan zonder problemen (behalve enorme wachtrij) inloggen. Ook laden gaat snel. Home ms is laag en fluctueert niet, world ms daarintegen... Eerste aantal casts zijn goed, daarna lijkt het wel of er gewoon iets volloopt. Latency gaat dan omhoog naar ver boven de 2000ms. Eerlijk gezegd begrijp ik niet waar het aan ligt, het is ook alleen maar in WoW.

-= Very annoying forum person =-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

deed wow niet iets met p2p distributie ? wat gebeurt er met je dataverkeer?

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Topicstarter
Wat precies bedoel je met dataverkeer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14:29

Umbrah

The Incredible MapMan

Waar wordt het naar geroute? Wifi is een beperking voor een hoop dingen en eigenlijk erg onvoorspelbaar. Hoeveel hangt er áán je netwerk? Tevens, hoeveel connecties heb je tegelijk open en zou je met andere software eens kunnen kijken vanaf wanneer die vertraging op gaat steken? Veel meer zo dan ethernet knalt wifi er uit bij een erg laag aantal parallelle connecties, WoW is nogal peer-to-peer heavy, sterker nog, de downloaders zijn 100% torrent-gebaseerd, traditioneel het protocol waar je het snelste WiFi mee dood krijgt (ook dingen als Bonjour en broadcast-heavy technologieën zijn kandidaten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Topicstarter
Umbrah schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 11:35:
Waar wordt het naar geroute? Wifi is een beperking voor een hoop dingen en eigenlijk erg onvoorspelbaar. Hoeveel hangt er áán je netwerk? Tevens, hoeveel connecties heb je tegelijk open en zou je met andere software eens kunnen kijken vanaf wanneer die vertraging op gaat steken? Veel meer zo dan ethernet knalt wifi er uit bij een erg laag aantal parallelle connecties, WoW is nogal peer-to-peer heavy, sterker nog, de downloaders zijn 100% torrent-gebaseerd, traditioneel het protocol waar je het snelste WiFi mee dood krijgt (ook dingen als Bonjour en broadcast-heavy technologieën zijn kandidaten).
Hoe kan ik deze dingen nagaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah

Umbrah

The Incredible MapMan

De standaard tools, wireshark, netstat, fiddler, etc... staan genoeg guides hier en online, en de drie namen hier kunnen je ook best op weg helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:56
Mjah, het zal de downloader wel zijn. Je kan wel een opt out doen in dat ding, download je gewoon van een server. En wachten tot ie klaar is voor je begint met spelen.

Als het dan nog problemen geeft misschien eens een kabel proberen.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Topicstarter
haarbal schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 12:50:
Mjah, het zal de downloader wel zijn. Je kan wel een opt out doen in dat ding, download je gewoon van een server. En wachten tot ie klaar is voor je begint met spelen.

Als het dan nog problemen geeft misschien eens een kabel proberen.
Lijkt me sterk, ik ben voor zo ver ik weet up to date met alle games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah

Umbrah

The Incredible MapMan

Dan zul je het met een kabeltje moeten testen om te kijken of het dan nog werkt (ik zie een GeForce 970, een desktop verdient sowieso een kabeltje). Zeker als echter diagnose voor jou niet direct mogelijk is (ik heb je de tools gegeven).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

master_viper schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 14:57:
[...]

Lijkt me sterk, ik ben voor zo ver ik weet up to date met alle games.
Jij wel (mischien)... maar er is altijd iemand die niet up to date is. En dan bij jouw kan gaan downloaden

Iperf

Pagina: 1