Bluetrack of Darkfield? Optical mouse werking is downgrading

Pagina: 1
Acties:

• Gaardenier
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-01-2024
Ik werk sinds jaren met een Microsoft Wireless Optical Mouse 2.0. en een desktop pc. Tot volle tevredenheid en deze muis werkt nog steeds zeer goed. Ongeveer om de 8 maanden twee nieuwe AA batterijtjes erin en wellicht had ik er nog jaren mee kunnen doen.

Wat blijkt nu? Mijn bureautafel, waarop ik werk is gepolijst geraakt door het werken zonder muismatje. Ik haat namelijk muismatjes, vooral omdat ik graag af en toe een andere houding aanneem en overal onder en rechts van het toetsenbord wil kunnen "muizen".

Nu het bureau gepolijst geraakt is, op de meeste plaatsen waar ik de muis vooral beweeg, moet ik de laatste tijd echt met mijn muis over de "maagdelijke" gebieden gaan bewegen. Dat wordt erger en erger. Spijtig dus, maar ik kan het meubel echter niet vervangen. Dus ongeacht of mijn voornoemde muis nog OK is, wil ik ze toch als reserve gaan opbergen en nieuwe techniek kopen.

Om in de kwaliteitsproducten te blijven is er eigenlijk maar een kleine keuze, nl:
- Logitech® Performance Mouse MX™ (Darkfield techn.) Oplaadbaar, wat ik eigenlijk geen voordeel vind. Wél de beste technologie denk ik. (+/- €60)
- Microsoft Sculpt Ergonomic Mouse Wireless (Bluetrack techn.) 2 AA batterijtjes, wat enkel om de zoveel maanden moeten vervangen worden, en geen gehassel met waarschuwingslampjes, laadsystemen, enz.

Misschien zijn er nog mensen die met een gepolijst bureelmeubel zitten?
Graag jullie raad, ervaringen of aankoopadvies, met dank bij voorbaat!

Struikelen zal ik!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:52
Nieuwe verflaag op je bureau?

Roomba E5 te koop

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Of juist even opschuren met een (heel) fijn schuurpapiertje.

Lekker aan het fotograferen? 📸
Check mijn V&A voor een upgrade!