Actieve 3D bril voor Samsung UE46F6100

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Topicstarter
Ik heb onlangs een Samsung UE46F6100 TV gekocht. Hierbij kreeg ik 2 actieve 3D brillen. Nu is het zo dat deze brillen op CR2025 batterijen werken en deze na 2 films leeg zijn. Plus dat deze brillen een draagcomfort van 0 hebben.

Nu ben ik dus op zoek naar fatsoenlijke 3D brillen met een goed draagcomfort die oplaadbaar zijn. Prijs maakt niet uit. Ik heb nu een tijdje gezocht, maar kan gewoon geen schikte vinden, plus dat ik niet weet welke brillen werken op mijn TV. Wie kan mij helpen aan een goed model?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Nu online

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Topicstarter
Niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkin
  • Registratie: Oktober 1999
  • Nu online
Pasvorm is inderdaad dramatisch en bij een zoektocht kwam ik de volgende brillen tegen:

http://www.amazon.com/SAM...4-Bluetooth/dp/B006YWCQLO

Wellicht kom je hier verder mee.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Nu online

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Topicstarter
Die zijn niet geschikt voor mijn type Samsung...

Edit: Toch wel. Eens kijken of ik zoiets in een winkel kan vinden om de pasvorm te voelen..

[ Voor 49% gewijzigd door Erazzzer op 31-12-2014 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:32

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Staat me bij dat de meeste Mediamarkten die dingen wel hebben liggen, dwz verschillende brillen.
Qua pasvorm moet het iedereen passen, dus verwacht er niet teveel van. Het is net als een multifuctioneel stadion (Amsterdam Arena): overal voor gebruikt, maar eigenlijk nergens echt goed voor geschikt :P

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)