Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Wegvallend internet

Pagina: 1
Acties:

• A-J
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22-11 23:21
Ik heb al 2 jaar internet van Ziggo met een Ubee EVW3200 retour waar ik wireless mee internet op mijn laptop.

Ik ben al 2 jaar niet echt te spreken over het signaal, maar OK. Nu, sinds 2 maanden, valt het signaal steeds weg. Als ik dan handmatig wifi connectie verbreek en weer verbinding maak 5sec later, doet het internet het weer voor enkele minuten.. totdat het signaal weer wegvalt... Om moedeloos van te worden.

Is er een goede oplossing, behalve een nieuwe router vragen aan Ziggo? (wil sowieso een beter Wifi signaal)

WP: PUHZ-SHW112YAA + EHSC-VM2D en PV: 8355 Wp

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-11 09:24
Er is veel onvrede over het wifi-signaal van het Ubee-modem. Een veel gekozen oplossing, ook bij mij, is het gebruik van een eigen access-point.
Je zet de wifi-optie van de Ubee uit en hangt je eigen accesspoint (of router) aan de Ubee en klaar.

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-11 01:54
Op de ziggo forum ook om tips vragen, want daar zijn meer mensen met die problemen.
Nu lijkt het of je ook nog niks gedaan hebt om het op te lossen.
Wat heb je zelf geprobeert?

-Router lampjes naar je ruimte(huiskamer) toe draaien, want dan werkt je wifi het beste(of dit waar is weet ik niet)
-Alle kanalen proberen in je router?
-Andere hardware in je huis kan storen, bijv magnetron.
-Andere antenne te dichtbij kan storen, bijv andere router of usb wifi.
-Geen splitter tussen de antenne kabel die uit de muur komt en naar je router gaat.
-Antenne kabel uit de muur naar je router zo kort mogelijk, misschien niet direct met wifi te maken.