Raar probleem met IIyama S901GT

Pagina: 1
Acties:

• GRUMBLER
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-08 16:38
Ik heb dus een IIyama 19" S901GT Vision Master 450 en een GeForce GTS II Pro en gebruik de 10.80 leaked Nvidia drivers en krijg dus in 2d bijv op mijn bureablad of in outlook (win 98 se) een raar effect waarbij het lijkt alsof de cijfers en letters een beetje dubbel op mijn beeldscherm staan. Nu weet ik dat een GeForce niet super is in 2d maar daar ligt het volgens mij niet aan. Het rare is namelijk dat als ik mijn monitor wat beweeg van boven naar beneden en van links naar rechts, dat het dan (tijdelijk) weg is...
Het ligt volgens mij niet aan de osd monitor instellingen wat ik ook doe niets verandert en er staan ook geen speakers naast, dus ikke niet weet...iemand idee of oplossing???? spanx in advance!

• GRUMBLER
niet allemaal tegelijk.....:)

• GRUMBLER
IEMAND??????

• KryTech
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:34
De 19" iiyama serie is gewoon brak. Ik hoop voor je dat je nog garantie heb want ik denk dat ie gewoon stuk is. En probeer hem eerst is op een andere videokaart anders weet je nog niks.

Verwijderd

probeer eens de h en v confergentie bij te stellen. Het lijkt alsof de 3 kleuren niet op de juiste plek vallen en dan krijg je schaduwen. een goed hulpmiddel is monitor tester van nokia. Gebruiken ze bij iiyama ook. Ik ben ook al aan mijn 3e monitor bezig van iiyama. De kwaliteit is niet constant. Gewoon omruilen voor een nieuwe, en kijk uit dat je geen ander verrot ding krijgt die iemand heeft teruggebracht. (dichte doos met origineel tape vragen)Er zitten hele goeie bij als je mazzel hebt.

• GRUMBLER
spanx boz zal het ff proberen, let u know!

• Powerlie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-04-2024

Powerlie

ung! ung! ung!

kan ook zijn dat ie niet goed geaard is, ik heb ook last gehad van dat vage beeld, en als ik dan mijn handen boven op de monitor s901gt legde was het probleem tijdelijk weg.

nu heb ik er nooit meer last van gelukkig.

Where is it?

• GRUMBLER
Op woensdag 13 juni 2001 14:58 schreef Powerlie het volgende:
kan ook zijn dat ie niet goed geaard is, ik heb ook last gehad van dat vage beeld, en als ik dan mijn handen boven op de monitor s901gt legde was het probleem tijdelijk weg.

nu heb ik er nooit meer last van gelukkig.
mmmm zit in een geaard stopcontact en is volgens mij geaarde stekker, maar ik zal de handoplegging :D ff proberen, kijken of het effect dan hetzelfde is.....

• ddZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-08 15:14

ddZ

Op woensdag 13 juni 2001 13:42 schreef KryTech het volgende:
De 19" iiyama serie is gewoon brak.
Als je hiermee de huidige 19"" lijn van Iiyama dan ben ik het wel met je eens. Hoe kan is het nou mogelijk dat al dit gezeik er niet was met de 'oude' 19" serie :?
Pagina: 1