Stay safe
Verwijderd
ik dacht dat bij quick erase alleen de toc werd verwijderd...de data blijf dan gewoon staan tot je "eroverheen" toast...
Ok, maar het resultaat bij alletwee de methoden is dat de cd leeg is (beschrijfbaar).
Wat is dan het nut van een full erase. Oftewel in welke gevallen doe je een full erase??
Wat is dan het nut van een full erase. Oftewel in welke gevallen doe je een full erase??
Stay safe
en bij een full erase wordt alle data weggehaald (of overschreven met null waarden)Op woensdag 13 juni 2001 14:41 schreef Fatboy_of_Nirvana het volgende:
ik dacht dat bij quick erase alleen de toc werd verwijderd...de data blijf dan gewoon staan tot je "eroverheen" toast...
Indeed, en met een beetje goede software kun je de data op een quick-erased disc gewoon teruglezen....
hetzelfde als met unformat bij een diskette. als je dat deed, bleef de data gewoon op de disk staan, maar de TOC werd gereset... als je dan unformat deed werd die TOC weer opnieuw opgebouwd...
hetzelfde als met unformat bij een diskette. als je dat deed, bleef de data gewoon op de disk staan, maar de TOC werd gereset... als je dan unformat deed werd die TOC weer opnieuw opgebouwd...
Mother, will they like this song?
Verwijderd
gewoon quick erase gebruiken! anders ben je tijden bezig, althans vroeger!
weet nog dat ik met m'n 2x fikker per ongeluk verkeerde koos
cancel knop had ook geen nut, want dan moest je de volgende keer alsnog full erase doen om het te kunnen gebruiken
weet nog dat ik met m'n 2x fikker per ongeluk verkeerde koos
cancel knop had ook geen nut, want dan moest je de volgende keer alsnog full erase doen om het te kunnen gebruiken
Pagina: 1