Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Hallo jongens,

Mijn vader heeft al een tijdje een Microsoft Surface 2 tablet. Alles werkte keurig tot een week terug. Continu geeft de tablet aan:"Beeldschermstuurprogramma reageert niet meer en is hersteld". Dan reageert de tablet niet op aanraak/veeg bewegingen, ook niet op de muis. Soms word het scherm zwart en stuk voor stuk wordt het scherm weer zichtbaar(bedoel ik mee eerst de start balk, dan een venster etc). Verder zijn er geen updates voor. Er draaien weinig tot geen programmas op de achtergrond. Ook na het opnieuw opstarten blijft het probleem spelen. Het is niet dat het soms speelt maar echt om de seconde blijft het scherm voor minimaal een minuut hangen, doet het 10 seconden goed en blijft weer hangen. De beeldscherm adapter is een Nvidia Tegra 4. De driver is: 328.22. Ik kan hier ook geen updates voor vinden.

Hopelijk heeft iemand van jullie een idee of een oplossing, anders gaan we terug naar de mediamarkt.

Dank jullie voor de moeite!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12-11 15:13

Luukwa

o/

Fabrieks instellingen proberen, anders opnieuw installeren.

Soundcloud!