Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Muurbeugel die kan uitrekken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een?
Muurbeugel om mijn 48" TV op te hangen. Muurbeugel moet niet draaien of kantelen maar moet wel uittrekbaar zijn. Ik wil dus dat mijn TV dicht tegen de muur hangt (3cm of iets in die aard) maar dat ik hem ook verder van de muur kan trekken (tot zo'n 10cm of meer) zonder dat die zich draait, keert of van positie wijzigt.

Wat is je budget?
Max 200EUR

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik had eerst deze gevonden van Vogel, heel tof dat die elektrisch bedienbaar is: https://www.youtube.com/watch?v=D9oekw5wGOE

Maar bij het uitrekken wijzigt de positie van de TV.

Daarna deze gevonden: https://www.youtube.com/watch?v=J07pAsyWsPc#t=23

Ziet er al veel beter uit, door de 'vlinder structuur' kan je deze uitrekken zonder dat de TV van positie wijzigt. Alleen de prijs, 400 EUR, gaat er wel serieus over :/

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-11 22:06

FeaR

In GoT we trust

Over welke 48" TV hebben we het hier? Niet per se dat ik het type wil weten, maar meer voor het gewicht. Mijn ouders hebben laatst zo'n Vogels gekocht en die kon tot maximaal 15 kilo aan. Maar begin sterk te twijfelen of die zelfs al onder de 200 euro was.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Verwijderd

Topicstarter
Het betreft een Samsung UE48H6500. Volgens de website: Set Weight without Stand: 11.6 kg. Dus dat valt nog wel mee. Het mag altijd iets meer zijn dan 200EUR maar 400EUR voor die vlinder vind ik echt wel te veel.

• Pantera88
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08-11 00:19
Voor wat goedkopere oplossingen:

http://www.24uurdegoedkoo..._&r=%2Fnl%2Fdagaanbieding

Of hou dailyoffers (of iets vergelijkbaars) eens bij. Er komen geregeld aanbiedingen van Vogel voorbij van rond de 60e.

Zelf heb ik een waanzinnig el cheapo beugel van ebay gehaald. Mn 42" hangt aan de muur, maar luxe voelt het niet aan ;)

• SambalBij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:11

SambalBij

We're all MAD here

Ik heb voor m'n werk voor het ophangen van schermen al een paar keer de Newstar LED-W500 gebruikt.
Die heeft vrij veel bewegingsvrijheid alle kanten op, maar kan ook recht naar voren.

(Zelfde constructie-idee als die 'vlinder' beugel van Vogel, maar dan met een enkele arm (die zowel naar links als naar rechts weggevouwen kan worden, afhankelijk van je bekabeling)

edit: ze hebben ook een met dubbele beugel zie ik net, de LED-W550

[ Voor 8% gewijzigd door SambalBij op 17-11-2014 16:10 ]

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

Verwijderd

Topicstarter
SambalBij schreef op maandag 17 november 2014 @ 16:08:
edit: ze hebben ook een met dubbele beugel zie ik net, de LED-W550
Ziet er best goed uit, door dat vlinder systeem kan ik hem loodrecht uitrekken veronderstel ik. Je hebt niet zo van die mooie filmpjes zoals bij Vogel's :) Ik bekijk het vanavond even!

• jurk738
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik ben zelf ook aan het kijken naar een beugel. Op amazon.de vind je er heel veel. (Zoeken op 'tv wandhalterung'.)
Alle beugels die ik tegenkom die je kan uittrekken kunnen ook zwenken. Ik weet niet of je dat wilt maar de meesten zijn wel goed betaalbaar.
Pagina: 1