Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Komende Assassin's Creed Unity-patch moet spelervaring 'dras

Pagina: 1
Acties:

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-11 18:30
De eerste alinea uit dit artikel is een beetje vreemd.
De derde patch moet allerlei soorten bugs verhelpen. Als het gaat om de gameplay worden onder meer enkele camera- en andere animatieproblemen opgelost. In bepaalde gebieden waar spelers regelmatig vastlopen, voegt Ubisoft extra hooiwagens toe voor meer dekking. Verder gaat het om lapmiddelen omtrent npc's, verbindingsproblemen in de coöp-modus en andere crashes en bugs.
'Als het gaat om de gameplay worden onder meer enkele camera- en andere animatieproblemen opgelost.'
Gameplay of animatieproblemen, welke is het nu ?

'In bepaalde gebieden waar spelers regelmatig vastlopen, voegt Ubisoft extra hooiwagens toe voor meer dekking.'.
Ah, dat is een gameplay issue idd.

'Verder gaat het om lapmiddelen omtrent npc's, verbindingsproblemen in de coöp-modus'
Lapmiddelen suggereert een middel dat niet echt helpt of die de problemen in eerste instantie lijken op te lossen, maar dit op lange termijn niet doen. Dan mis ik wat onderbouwing.

'en andere crashes en bugs.'
Misschien is 'diverse crashes en bugs' beter omdat 'andere' suggereert dat voorgenoemde ook een crash of bug is.

• Korrie
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 26-03-2021
Ik heb enkele zinnen iets aangepast. Dat punt over de camera- en animatieproblemen heb ik laten staan. In het bericht van Ubisoft worden die punten onder het kopje 'Gameplay' geschaard. Vandaar.

Dank voor de oplettendheid :)

iRacing Profiel