Vraag 1:
Bij deze gaat het over mijn pioneer VSX LX55.
Speakers front zijn de Bose 901 serie 6.
Deze spelen supper goed alleen dat je die bijgeleverde
Equalizer moet tussenhangen die het geluid goed afgestemd krijgt. Na veel opzoekingen vind ik enkel een oplossing waarbij je die tussen een "tape monitor" out en in moet hangen.
En die hebben de moderne recievers natuurlijk niet meer...
Enig idee om toch te laten werken?
En wil geen voor en eindversterker kopen hiervoor.
Gewoon rechtsreeks op de pioneer liefst.
Vraag 2:
De reciever is voorzien om te bedienen via de ios app van apple (iphone/ipad) icontrol av2, de ene keer werkt hij perfect (na het lang instellen) en de dag erna doet hij niets meer. Controleer je netwerk geeft hij dan weer.
Ik heb het gevoel dat men ip telkens veranderd waardoor de gelinkte app niet meer herkend word. Iemand hier al ervaring mee of een oplossing?
Alvast bedankt!
Mvg,Nico
Bij deze gaat het over mijn pioneer VSX LX55.
Speakers front zijn de Bose 901 serie 6.
Deze spelen supper goed alleen dat je die bijgeleverde
Equalizer moet tussenhangen die het geluid goed afgestemd krijgt. Na veel opzoekingen vind ik enkel een oplossing waarbij je die tussen een "tape monitor" out en in moet hangen.
En die hebben de moderne recievers natuurlijk niet meer...
Enig idee om toch te laten werken?
En wil geen voor en eindversterker kopen hiervoor.
Gewoon rechtsreeks op de pioneer liefst.
Vraag 2:
De reciever is voorzien om te bedienen via de ios app van apple (iphone/ipad) icontrol av2, de ene keer werkt hij perfect (na het lang instellen) en de dag erna doet hij niets meer. Controleer je netwerk geeft hij dan weer.
Ik heb het gevoel dat men ip telkens veranderd waardoor de gelinkte app niet meer herkend word. Iemand hier al ervaring mee of een oplossing?
Alvast bedankt!
Mvg,Nico