Hallo!
Sinds augustus 2011 heb ik de volgende samenstelling:
Ik zoek een?
Een PC die de huidige games beter kan draaien. Zojuist Unity gespeeld maar werkt echt puur alleen op de lowest settings en dan nog steeds met een lage FPS. Ik weet dat veel mensen er last van hebben op het moment maar ik merk wel dat mijn PC iets verouderd is.
Meesten games kan ik toch wel goed spelen (War Thunder, Black Flag) maar met de nieuwe komende release van GTA V voor de pc wil ik wel uitgerust zijn!
Wat is je budget?
Eerlijk gezegd heb ik niet een speciaal budget. Ik zit meer te kijken hoe duur het allemaal is bij elkaar als ik gewoon voor een degelijke upgrade ga om de nieuwe releases te kunnen spelen.
Ook ben ik benieuwd welke onderdelen echt aan vervanging toe zijn (bottlenecks evt.) en welke componenten ik gewoon kan blijven gebruiken.
Als ik echt een bedrag moet zeggen dan onder de €300.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb goeie ervaringen met NVIDIA kaarten en hoorde dat Intel processoren beter zijn dan AMD?
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Eigenlijk alleen puur voor het gamen.. Heb een macbook die ik gebruik voor school.
Sinds augustus 2011 heb ik de volgende samenstelling:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Phenom II X4 965 Black Edition | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Gigabyte GA-970A-UD3 | € 91,99 | € 91,99 |
| 1 | MSI N560GTX-Ti Twin Frozr II/OC | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Antec Three Hundred | € 52,95 | € 52,95 |
| 1 | Samsung Syncmaster P2270HD Zwart | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Logitech Z323 | € 38,22 | € 38,22 |
| 1 | Cooler Master Hyper 212 Plus | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Logitech Media Keyboard 600 (Qwerty) | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Logitech MX518 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | LG GH22NS30 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Cooler Master GX 550W | € 65,36 | € 65,36 |
| 2 | Kingston 4GB 1333MHz DDR3 Non-ECC CL9 DIMM | -- | -- |
| 1 | Samsung 1000GB HDD | -- | -- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 248,52 | |
Ik zoek een?
Een PC die de huidige games beter kan draaien. Zojuist Unity gespeeld maar werkt echt puur alleen op de lowest settings en dan nog steeds met een lage FPS. Ik weet dat veel mensen er last van hebben op het moment maar ik merk wel dat mijn PC iets verouderd is.
Meesten games kan ik toch wel goed spelen (War Thunder, Black Flag) maar met de nieuwe komende release van GTA V voor de pc wil ik wel uitgerust zijn!
Wat is je budget?
Eerlijk gezegd heb ik niet een speciaal budget. Ik zit meer te kijken hoe duur het allemaal is bij elkaar als ik gewoon voor een degelijke upgrade ga om de nieuwe releases te kunnen spelen.
Ook ben ik benieuwd welke onderdelen echt aan vervanging toe zijn (bottlenecks evt.) en welke componenten ik gewoon kan blijven gebruiken.
Als ik echt een bedrag moet zeggen dan onder de €300.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb goeie ervaringen met NVIDIA kaarten en hoorde dat Intel processoren beter zijn dan AMD?
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Eigenlijk alleen puur voor het gamen.. Heb een macbook die ik gebruik voor school.
[ Voor 5% gewijzigd door MacCollac op 17-11-2014 22:52 ]