Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Beste Tweakers,

ik ben al een tijd op zoek maar kan het niet vinden en vroeg me af of iemand hier al eens eerder heeft gezocht en me misschien in de juiste richting kan helpen?

ik zoek een behuizing voor me RPI (ongeacht model) waar er in de behuizing al een batterij houder is verwerkt waarin eventueel 4 AA of 4 18650 batterijen kunnen worden geplaatst om de RPI voor een bepaalde tijd draadloos (zonder stekker in het stop contact) te voeden.

nu weet ik dat er losse "batterij packs" zijn maar ik wil graag zonder al teveel kabels en losse apparatuur me RPI voeden.

eventueel heb ik ook al gedacht om er een te laten 3D printen maar vermoed dat dit vrij prijzig zal worden en ik heb geen kaas gegeten van 3D tekenen :(

dus heb je een idee of heb je het al wel eens ergens gezien dan hoop ik dat je me kan helpen!

AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Daar ben ik ook al eens naar op zoek geweest.... Heb je niet toevallig een neefje/broertje met de nodige lego?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
ja dat is nog wel een idee maar is ook weer pielen ik wil eigenlijk op ebay/DX in tikken RPI battery housing en voor weinig een kunnen bestellen :)

of hem laten printen?

maar mooi dat jij ook al animo hebt ! dan voel ik me weer een beetje minder "gek"

[ Voor 19% gewijzigd door copywizard op 17-11-2014 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Midas.e
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 06-10 16:10

Midas.e

Is handig met dinges

Zoek een hackerspace in de buurt en vraag of iemand je wilt helpen dat te printen?

Hacktheplanet / PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ModMyPi heeft wel modulaire behuizingen, misschien is dat iets?

https://www.modmypi.com/raspberry-pi-cases/single-colour

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
@ midas.e dat is nog wel een idee dat ga ik dus even uitzoeken

@ Krusher hier helaas niks gevonden wel losse battery cases maar niks gecombineerd met een rpi behuizing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:45

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Gewoon een geschikte behuizing zoeken die wat groter is?
https://www.conrad.nl/nl/...iversele-behuizingen.html

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
is ook een idee maar ik wil het zo klein mogelijk houden dus dat hij niet opvalt ik werk als ethical hacker en pentester en ben eigenlijk opzoek naar deze behuizing zodat ik en rpi kan achterlaten op een klant locatie ergens onde reen bureau of kast en dan na enkele dagen kan ophalen als hij zijn functie heeft voltooid

Pagina: 1