Goed IT magazine

Pagina: 1
Acties:
  • 268 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vdmglenn
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08-10-2022
Eerst en vooral: ik heb geen idee of ik mijn onderwerp hier in de juiste thread plaats. Indien dit niet zo is, gelieve me hierop te wijzen zodat ik dit onmiddellijk kan aanpassen.

Hallo allemaal

Ik ben op zoek naar een goed IT/PC-magazine.
Kunnen jullie enkele voorstellen doen wat de mogelijkheden zijn (in België)?

Zaken die je zeker mag vermelden:
- kostprijs per jaar?
- waarom is het volgens jou een goed magazine?
- focus van het magazine? (bv. ligt de focus vooral op algemene multimedia/Windows/Apple/etc.)
- Voor welke doelgroep wordt het magazine gemaakt (professionele doeleinden vs. ontspannend leesvoer)?

Kortom: gelieve zo uitgebreid mogelijk te antwoorden waarom je het magazine aanraadt.

Alvast bedankt voor de antwoorden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Welke heb je al bekeken, en wat zijn je eigen wensen v.w.b. bovenstaande vragen (doelgroep, focus, etc.)?
Nu lijkt het meer op huiswerk dan zoeken naar een te lezen tijdschrift ;)

Overigens: steeds vaker zijn tijdschriften ook digitaal te lezen (bijv. op een iPad). Dan speelt afleveren in België minder.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:33

Perkouw

Moderator General Chat
Met hierboven. Het topic gooi ik nu dan ook dicht. Je verwacht uitgebreide antwoorden van mensen, je TS is zelf alles behalve uitgebreid waardoor het wat krom overkomt. Je kan een aangepaste topicstart naar me in een DM sturen. Dan kunnen we kijken of het topic weer open gaat.

Dit topic is gesloten.