Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Nieuwe 42" voor in de woonkamer

Pagina: 1
Acties:

• Vitamine
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13-11 16:26
Ik zoek een?
Nieuwe 42” tv voor in de woonkamer als vervanger voor mijn 7 jaar, semi overleden oude 37” Toshiba.

Wat is je budget?
± € 700,-

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
De tv wordt aangesloten op mijn Denon X-2000 receiver. Hierop zijn de volgende apparaten aangesloten:
• Interactieve tv van KPN,
• PS3,
• Xbox 360,
• Medi8er X500
• NES ;)

Wij zitten ± 2,5 meter van de tv, kijken wij veel series, films (geef niks om 3D) en zo nu en dan game ik (Fifa/CoD).

Wat heb je zelf al gevonden?
Zelf de volgende televisies gevonden:
Sony KDL 42w705B Had ook de w8xx kunnen zijn, enkel geven wij niks om 3D.
Panasonic 42AS650E

Voorkeur heeft de Panasonic, omdat mijn ouders altijd Panasonic hadden en hier altijd prachtig beeld van kwam.

Welke vragen heb je hier nog over?
Ik heb gelezen dat de input lag van de Sony een stuk lager ligt, maar is dit iets wat echt te merken is?
Laatst bij de Mediamarkt gekeken en viel mij op dat de Sony een scherm heeft wat meer ‘glimt’. Voegt dit nog iets toe of is het persoonlijk?

Alvast bedankt!

Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen...

• steviewonder23
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:43
Met dank aan Nietmachine48 voor de info: ;)

De Panasonic TX-L42B6 is een basis model LED TV met een 42 inch IPS beeldscherm met Full HD resolutie, een goede contrastweergave door de LED achtergrondverlichting en 2 HDMI aansluitingen. Via de USB ingang kan content zoals foto’s of muziek worden afgespeeld op deze TV met de ingebouwde mediaspeler.

E 149,99

http://www.otto.nl/LED-TV...Full-HD/article/59389286/

pricewatch: Panasonic TX-L42B6ES Zilver

Gebruik de kortingscode 68127 (10€ korting).

zie ook het topic \[prijsfout?][Otto] Panasonic TX-L42B6 voor 149 euro

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03:06
Voor dat geld ( € 699,-- ) koop je ook een 58" --> http://www.mediamarkt.nl/...1,1482519.html?langId=-11 ;)

[ Voor 4% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 17-11-2014 09:37 ]

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Volgens de review op hdtvtest.co.uk heeft de AS650 een input lag in de game mode van 59 ms wat dus niet bepaald geweldig is. In snelle games zal je daar dus wel last van kunnen hebben. Voor een gamer lijkt het mij dus geen gelukkige keuze. Het klopt dat de Sony's het op dat gebied goed doen, de W705 heeft volgens deze review een lag van 13,5 ms; het laagste wat er momenteel te koop is volgens mij.

• Vitamine
De grootte van 42" staat vast :p.
S1NN3D schreef op maandag 17 november 2014 @ 09:56:
Volgens de review op hdtvtest.co.uk heeft de AS650 een input lag in de game mode van 59 ms wat dus niet bepaald geweldig is. In snelle games zal je daar dus wel last van kunnen hebben. Voor een gamer lijkt het mij dus geen gelukkige keuze. Het klopt dat de Sony's het op dat gebied goed doen, de W705 heeft volgens deze review een lag van 13,5 ms; het laagste wat er momenteel te koop is volgens mij.
Bedankt, had deze informatie hier op het forum voorbij zien komen. Aangezien ik, ongeacht welke nieuwe tv, er op vooruit ga qua beeld etc. Vraag ik mij af hoeveel ik hiervan merk. Heeft mij in elk geval nooit gestoord.

• S1NN3D
  • Niet online
Als je in een shooter constant het loodje legt of met platform games de timing lastig voor elkaar krijgt om maar 2 voorbeelden te noemen, wordt het toch minder leuk allemaal. :+

• Vitamine
S1NN3D schreef op maandag 17 november 2014 @ 11:12:
Als je in een shooter constant het loodje legt of met platform games de timing lastig voor elkaar krijgt om maar 2 voorbeelden te noemen, wordt het toch minder leuk allemaal. :+
Op dit moment niet aan de orde, het kan dus alleen maar beter worden :+.

• S1NN3D
  • Niet online
In je openingspost haal je CoD aan. Met een te hoge input lag zul je daar kansloos zijn als je multiplayer gaat spelen.

• Vitamine
S1NN3D schreef op maandag 17 november 2014 @ 15:51:
In je openingspost haal je CoD aan. Met een te hoge input lag zul je daar kansloos zijn als je multiplayer gaat spelen.
Klopt, maar met mijn huidige tv (zal als ik thuis ben even het typenummer opzoeken) wil het prima. Vandaar mijn reactie :).

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-11 15:36

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Nieuwere TV's zijn er echter soms slechter in door alle "verbeteringen" die aan het beeld worden gedaan, en die dus vertraging opleveren door de verwerking ervan.
Normaal zou een Game-modus deze "verbeteringen", en dus vertragingen weg moeten halen, maar niet elke recente TV doet dit even goed. Vandaar zijn opmerking, de kans is zeker aanwezig dat je er juist op achteruit gaat in dat opzicht. ;)

Tesla Model Y RWD (2024)

• Vitamine
--MeAngry-- schreef op maandag 17 november 2014 @ 16:24:
Nieuwere TV's zijn er echter soms slechter in door alle "verbeteringen" die aan het beeld worden gedaan, en die dus vertraging opleveren door de verwerking ervan.
Normaal zou een Game-modus deze "verbeteringen", en dus vertragingen weg moeten halen, maar niet elke recente TV doet dit even goed. Vandaar zijn opmerking, de kans is zeker aanwezig dat je er juist op achteruit gaat in dat opzicht. ;)
Juist! Dan heb ik dat verkeerd/niet goed begrepen.

Ondertussen ben ik thuis en heb mijn toestel gevonden: De Toshiba 37WLT67. Via de link zijn ook de specs te vinden. Is er iemand die daar iets zinnigs kan zeggen of ik erop achter zou gaan?

Pagina: 1