Ik zoek een?
Nieuwe 42” tv voor in de woonkamer als vervanger voor mijn 7 jaar, semi overleden oude 37” Toshiba.
Wat is je budget?
± € 700,-
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
De tv wordt aangesloten op mijn Denon X-2000 receiver. Hierop zijn de volgende apparaten aangesloten:
• Interactieve tv van KPN,
• PS3,
• Xbox 360,
• Medi8er X500
• NES
Wij zitten ± 2,5 meter van de tv, kijken wij veel series, films (geef niks om 3D) en zo nu en dan game ik (Fifa/CoD).
Wat heb je zelf al gevonden?
Zelf de volgende televisies gevonden:
• Sony KDL 42w705B Had ook de w8xx kunnen zijn, enkel geven wij niks om 3D.
• Panasonic 42AS650E
Voorkeur heeft de Panasonic, omdat mijn ouders altijd Panasonic hadden en hier altijd prachtig beeld van kwam.
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik heb gelezen dat de input lag van de Sony een stuk lager ligt, maar is dit iets wat echt te merken is?
Laatst bij de Mediamarkt gekeken en viel mij op dat de Sony een scherm heeft wat meer ‘glimt’. Voegt dit nog iets toe of is het persoonlijk?
Alvast bedankt!
Nieuwe 42” tv voor in de woonkamer als vervanger voor mijn 7 jaar, semi overleden oude 37” Toshiba.
Wat is je budget?
± € 700,-
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
De tv wordt aangesloten op mijn Denon X-2000 receiver. Hierop zijn de volgende apparaten aangesloten:
• Interactieve tv van KPN,
• PS3,
• Xbox 360,
• Medi8er X500
• NES
Wij zitten ± 2,5 meter van de tv, kijken wij veel series, films (geef niks om 3D) en zo nu en dan game ik (Fifa/CoD).
Wat heb je zelf al gevonden?
Zelf de volgende televisies gevonden:
• Sony KDL 42w705B Had ook de w8xx kunnen zijn, enkel geven wij niks om 3D.
• Panasonic 42AS650E
Voorkeur heeft de Panasonic, omdat mijn ouders altijd Panasonic hadden en hier altijd prachtig beeld van kwam.
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik heb gelezen dat de input lag van de Sony een stuk lager ligt, maar is dit iets wat echt te merken is?
Laatst bij de Mediamarkt gekeken en viel mij op dat de Sony een scherm heeft wat meer ‘glimt’. Voegt dit nog iets toe of is het persoonlijk?
Alvast bedankt!
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen...