Groot prijsverschil TV's internetwinkels, waarom?

Pagina: 1
Acties:

• xenor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-01 16:56
Hallo,

Wat ik me afvraag hoe tegenwoordig er nog steeds zo'n groot prijsverschil zit op tv's op internet.
Ik wil bijvoorbeeld deze tv op internet kopen: pricewatch: Samsung UE55HU8500L

Ik zie dat de wat grotere, bekende interwinkels allemaal dezelfde prijs de tv aanbieden, maar een enkeling zit daar dik onder, terwijl het toch om hetzelfde type tv gaat.

Weet iemand de reden daarom? Kan ik gewoon voor de goedkoopste gaan (als ik de webwinkel redelijk ken en vertrouw natuurlijk)?

Bedankt voor de uitleg alvast!

-

• Vitruvius
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 30-01 06:48
Heeft te maken met waar ze inkopen. Ze kopen niet in bij Samsung Benelux maar bij de Europese leverancier en dus kunnen ze afwijken van de prijsstelling van Samsung Benelux.
Zie bijv. deze review: http://tweakers.net/shopreview/permalink/126598/

[ Voor 19% gewijzigd door Vitruvius op 16-11-2014 22:01 ]

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Die winkels hanteren gewoon allemaal de Samsung adviesprijs. Hebben hem waarschijnlijk ook niet op voorraad maar nemen gewoon een listing over van hun leverancier en plaatsen dat op hun website.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• xenor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-01 16:56
Klopt, maar dit scheelt bijna 900 euro, dat vind ik wel erg veel verschil. Iemand ervaring met BuyBestShop? De Samsung Curve UE55HU8500 bieden ze aan voor 2298 euro ipv 3200 euro. http://buybestshop.eu/product.php?id_product=995

-

• Tekielja
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Zulke tv's (contractmodellen) mogen alleen voor de adviesprijs online staan bij de grote jongens. Zou er een paar mailtjes/belletjes aan wagen met de vraag wat de scherpste prijs is waar ze voor kunnen leveren.
Pagina: 1