Toon posts:

Backlight toetsenbord N750JV

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Allen,

Kort geleden mijn laptop opnieuw geïnstalleerd.Sinds deze installatie werkt het backlight van het toetsenbord niet meer. Bij het opstarten van mijn laptop springt de verlichting even kort aan daarna springt het uit en blijft hij uit.

Ik heb op de asus website gezocht naar een driver die ik gemist heb maar krijg hem niet gevonden. Ook via het tweaker forum en google vind ik de juiste driver of oplossing van mijn probleem niet.

Een jaar geleden heeft iemand een topic geopend met hetzelfde probleem, helaas krijg ik dat ook niet meer gevonden.

Kan iemand me helpen?

gr

Tom

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Zie je in je devicemanager een ontbrekende driver staan? Zo niet dan zal het waarschijnlijk niet om een driver gaan, maar gewoon om een stukje software.

Heb je je notebook geherinstalleerd met de meegeleverde recovery software?

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 28-01 15:38

NSG

Je weet niks!

Ik denk dat je "ATKACPI driver and hotkey-related utilities" nodig hebt, staat onder Windows 8 64-bit> utilities. Zo te zien geen update voor Windows 8.1 beschikbaar, kan dus zo zijn dat het niet helemaal lekker werkt (als je 8.1 hebt draaien).

Verwijderd

Topicstarter
NSG,

Je had gelijk, na installatie van deze driver werkt het weer! Deze stond inderdaad niet bij de updates voor 8.1

Tot nu toe zie ik maar 1 klein foutje, bij het login scherm voor windows 8 werkt de verlichting niet, daarna springt hij actief! (niet ideaal maar goed beter dan geen verlichting!)

Nogmaals dank!

Verwijderd

De techniek van tegenwoordig is verre van ideaal. Heh microsoft! Het is weer onergonomisch.