Mag ik een review schrijven?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanfunnyQ
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 05-06-2024
Een bepaald persoon heeft mij gemaild om aan te geven dat hij interesse had in mijn processor. Nadat er binnen twee uur was gereageerd van beide kanten kwamen we op een prijs die ik had voorgesteld. Deze accepteerde hij, maar hij moest nog even overleggen met zijn partner. Een aantal dagen daarna heb ik gevraagd of hij nog interesse heeft, ik had namelijk nog niet doorgekregen of zijn partner het accepteerde. Een aantal dagen daarna nog een mailtje, immers wilde ik de koop snel rondmaken. Hierin heb ik ook uitgelegd dat ik het niet helemaal correct vind dat hij niet meer antwoord. Uiteindelijk dus nu een reactie gekregen dat hij toch geen interesse meer heeft.

Nu vraag ik mij af ik met deze informatie een review kan schrijven op basis van de gebrekkige communicatie met deze persoon? Of mag dat alleen als er echt een koop was?

Tijdlijn
9 november -> interesse getoond en prijs geaccepteerd
11 november -> herinnering gestuurd
16 november -> tweede herinnering -> reactie terug gekregen dat hij het niet meer wilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij mag je pas een gebruikersreview schrijven nadat er een transactie is geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobby1971
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01-10 15:08
Volgens mij is het 'poging tot transactie' daar is toch wel sprake van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16:25
Nee, helaas niet. Ik heb dit ook een keer met een shopreview gehad bij Afuture. Die worden gewoon keihard verwijderd omdat er geen transactie heeft plaatsgevonden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mimiix
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 18:39

Mimiix

Professioneel Prutser

uit een ander topic
Microkid schreef op zondag 16 november 2014 @ 10:28:
V&A beoordelingen mogen alleen gegeven worden als er een (poging tot) transactie geweest is. Onder transactie verstaan we wederzijds akkoord over het product, de prijs en de aflevermethode.

deCONZ Community Manager | deCONZ Discord: https://discord.gg/HvzTwcB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanfunnyQ
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 05-06-2024
Dan hoop ik maar dat een van de beheerders hier duidelijkheid in kan scheppen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De communicatie kun je beoordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mveijden
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 14:08
Als hij accepteerde onder voorbehoud nog met zijn partner te communiceren heef hij dus nog het recht om ban de koop af te zien.

Duurde de communicatie wel erg lang...

If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...

Pagina: 1