Een bepaald persoon heeft mij gemaild om aan te geven dat hij interesse had in mijn processor. Nadat er binnen twee uur was gereageerd van beide kanten kwamen we op een prijs die ik had voorgesteld. Deze accepteerde hij, maar hij moest nog even overleggen met zijn partner. Een aantal dagen daarna heb ik gevraagd of hij nog interesse heeft, ik had namelijk nog niet doorgekregen of zijn partner het accepteerde. Een aantal dagen daarna nog een mailtje, immers wilde ik de koop snel rondmaken. Hierin heb ik ook uitgelegd dat ik het niet helemaal correct vind dat hij niet meer antwoord. Uiteindelijk dus nu een reactie gekregen dat hij toch geen interesse meer heeft.
Nu vraag ik mij af ik met deze informatie een review kan schrijven op basis van de gebrekkige communicatie met deze persoon? Of mag dat alleen als er echt een koop was?
Tijdlijn
9 november -> interesse getoond en prijs geaccepteerd
11 november -> herinnering gestuurd
16 november -> tweede herinnering -> reactie terug gekregen dat hij het niet meer wilt
Nu vraag ik mij af ik met deze informatie een review kan schrijven op basis van de gebrekkige communicatie met deze persoon? Of mag dat alleen als er echt een koop was?
Tijdlijn
9 november -> interesse getoond en prijs geaccepteerd
11 november -> herinnering gestuurd
16 november -> tweede herinnering -> reactie terug gekregen dat hij het niet meer wilt