Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09:56
Mijn werk biedt me de mogelijkheid om cursussen/opleidingen te volgen. Ik wil dit heel graag omdat ik me realiseer dat ik mezelf moet blijven ontwikkelen maar ik worstel erg met wat ik dan moet gaan doen.

Ik werk in een relatief klein bedrijf. We hebben geen vast opleidingsinstituut. Ons bedrijf richt zich op softwareconsultancy en ik heb een los project. Dat project richt zich op duurzaamheid, de grondslag daar is een applicatie die we zelf hebben ontwikkeld en inmiddels een losse bv is. Ik doe daar sales en adviseer klanten richting een duurzaamheidsbeleid.

Nu heb ik wat rond gekeken en gezocht op internet maar ik zie echt door de bomen het bos niet meer. Er zijn zoveel opleidingsinstituten, moet ik een cursus doen of een opleiding, overdag of in de avond, etc. etc.

Ik wil een opleiding doen omdat ik mezelf wil ontwikkelen. Die opleiding moet uitdaging bieden, ik zou het erg vervelend vinden als ik met tegenzin aan de opleiding ga. Ik wil mezelf ontwikkelen en beter worden in mijn werk als adviseur. Het liefst zou ik ook wat rondom leiderschap willen zien in de cursus omdat ik in de toekomst graag een meer leidinggevende rol voor mezelf zou zien (onze bv groeit).

Hebben jullie tips/adviezen waar op te letten? Tips rondom opleidingsinstituten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-09 13:36

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Ik denk dat je ons net te weinig informatie geeft om met je mee te kunnen denken: wat houdt je werk nu in, welke richting wil jij op in ontwikkeling, wat heeft je interesse? Pas als je dat noemt, kunnen we ideeën gaan aandragen.

We kunnen wel zeggen dat de punnikcursus bij de LOI echt ontzettend goed is, maar ik denk dat je daar niet op zit te wachten ;)

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09:56
Ik vind het bijzonder lastig te omschrijven eerlijk gezegd. Misschien heb ik dit topic toch iets te vroeg getypt, ik denk dat ik mijn hoofd wat meer op orde moet hebben voor ik meer kan doen.. :)