Wat ga je met je laptop doen?
De voornaamste zaken zijn:
Budget is ergens tussen de €1500 en € 2500.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Neen, laptop is een Desktop vervanger die 's avonds gewoon opgeborgen wordt om de volgende dag terug te kunnen gebruiken. Batterijduur is ook helemaal onbelangrijk.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik ben een grote fan van Asus, echter heb ik niet meteen een merkvoorkeur.
Verder zou 'k ook graag over onderstaande zaken beschikken:
Maar ik zou graag een merk laptop hebben ivm. garantie/wisselstukken en dergelijke.
Heb ook al een Desktop/workstation overwogen, maar deze kan niet mooi geplaatst worden in de woonkamer en heb geen zin om boven alleen in een koude ruimte te zitten. (anders ging het samenstellen wel heel wat vlotter verlopen hebben)
*Ook hoeft niet alles standaard in het toestel te zitten, ik kan zelf gerust alles bijsteken/versteken en een windows 8.1 licentie heb ik ook al liggen. Een gemakkelijk te openen body is dus ook een pluspunt!
De voornaamste zaken zijn:
- Virtuele Machines draaien
- Basic Gaming (Tropico 4 onder andere, eventueel ook wel GTA5 - dus niet standaard kaartje)
- All-round surfen & multi media (Chrome met 36 open tabbladen is geen uitzondering) af & toe eens photoshop /...
Budget is ergens tussen de €1500 en € 2500.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Neen, laptop is een Desktop vervanger die 's avonds gewoon opgeborgen wordt om de volgende dag terug te kunnen gebruiken. Batterijduur is ook helemaal onbelangrijk.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik ben een grote fan van Asus, echter heb ik niet meteen een merkvoorkeur.
Verder zou 'k ook graag over onderstaande zaken beschikken:
- i7 Quadcore processor 4810MQ + (of als er een zwaarder amd alternatief is? )
- 16 (maar liefst 32GB ram) *
- 500GB Samsung evo ssd (Msata)*
- 1000GB HDD (storage)*
- liefst 17" mag ook groter zijn, niet kleiner dan 15"
- + Graka voor Medium gaming
- AC Wifi adapter*
- Azerty Keyboard*
- XNOTEBOOKS® CYCLONE HW17
- 17.3" Full HD, NVIDIA 2 x GTX860M (SLi) / 2 x 4.0Gb GDDR5 * DIRECT X11
- 32GB DDR3-1600 * CRUCIAL Ballistix Sport * ( 4 x 8GB ) HIGHEST PERFORMANCE (1e klas)
- 1000 GB HYBRID (HDD/SSD Combo) SEAGATE Sata-600, + 8GB SSD
- 500 GB mSATA Samsung 840 EVO SATA 6Gb/s
- Intel WiFi (300-867Mbps) AC 7260 + Bluetooth 2.1, 2,1+EDR, 3.0, 3.0+HS,4.0 (BLE) (Dual-band 2.4Ghz & 5.0Ghz)
Maar ik zou graag een merk laptop hebben ivm. garantie/wisselstukken en dergelijke.
Heb ook al een Desktop/workstation overwogen, maar deze kan niet mooi geplaatst worden in de woonkamer en heb geen zin om boven alleen in een koude ruimte te zitten. (anders ging het samenstellen wel heel wat vlotter verlopen hebben)
*Ook hoeft niet alles standaard in het toestel te zitten, ik kan zelf gerust alles bijsteken/versteken en een windows 8.1 licentie heb ik ook al liggen. Een gemakkelijk te openen body is dus ook een pluspunt!