Hoe krijg ik signaal op de s-vhs uitgang van mijn voodoo 3 3000? ik heb de tv er nu direct op aangesloten (speciaal kabeltje naar scart plug), maar er komt niets. In Windows 98 SE zie ik geen tabblad (bij eigenschappen beeldscherm) waarin je het signaal van de monitor kunt verplaatsen naar de s-vhs uitgang.
Dan heb je denk ik verkeerde drivers. Gebruik je soms die van GLsetup ?
Als je gewoon de laatst gereleasde drivers van www.3dfxgamers.com download, dan moet je wel extra tabbladen krijgen bij beeldscherm eigenschappen > geavanceerd.
Op www.x3dfx.com staan nieuwere drivers die gemaakt zijn door wat oud-werknemers van 3dfx. Maar volgens mij waren die nog buggy.
Als je gewoon de laatst gereleasde drivers van www.3dfxgamers.com download, dan moet je wel extra tabbladen krijgen bij beeldscherm eigenschappen > geavanceerd.
Op www.x3dfx.com staan nieuwere drivers die gemaakt zijn door wat oud-werknemers van 3dfx. Maar volgens mij waren die nog buggy.
With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi
Verwijderd
Let er natuurlijk wel op dat niet elke TV een VOLLEDIGE SCART aansluiting heeft. De composiet- en audio- gedeeltes werken nagenoeg altijd wel, maar RGB ondersteuning zit er soms niet op, en S-Video ondersteuning vaak ook niet.
Samengevat: de SCART aansluiting moet ook S-Video ondersteunen, want anders gaat het niet lukken met een simpel verloopstekkertje.
Dan is hopen dat er op die Voodoo-kaart ook nog een composiet aansluiting zit. (Ja, ik weet het, kwalitatief wat minder, maar je moet dan toch wat.
)
Samengevat: de SCART aansluiting moet ook S-Video ondersteunen, want anders gaat het niet lukken met een simpel verloopstekkertje.
Dan is hopen dat er op die Voodoo-kaart ook nog een composiet aansluiting zit. (Ja, ik weet het, kwalitatief wat minder, maar je moet dan toch wat.