Toon posts:

Mediacenter gids

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Sinds enkele dagen krijg ik geen gids meer gedownload op de mediacenter.
Telkens krijg ik gidsserver fout code 33

Ook waren er nu opeens geen tv kanalen meer te vinden dus via instellingen heb ik dan laten zoeken naar 'tv kanalen die u kunt ontvangen.'
Het zoeken begint en hij vindt 20 kanalen op ongeveer 10% en naarmate het zoeken vordert, verdwijnen al die kanalen en geeft het aan: geen tv kanalen gevonden.

Gevolg: er is geen gids meer en er kan ook niets opgenomen worden. :?

Waar moet ik de oorzaak zoeken? Bij het tv-signaal/kabel (van telenet)? Of komt dit omdat de OS nog xp is met Media Center Edition 2002?

Hoe los ik dit op om de mediacenter toch opnieuw te laten werken?

• Xaph
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-09-2022

Xaph

Professioneel Dyslecticus

Als OS Windows XP gebruiken is erg gevaarlijk omdat je de laatste patch niet krijgt die een groot lek dicht.

Is de coax kabel niet opgeheven omdat (bijna) elke provider naar glasvezel werkt?

Wat heb je al geprobeerd om het wel werkend te krijgen?

[Desktop] CM Storm Stryker | Gigabyte GA-Z77X-D3H | i5 3570k | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | Corsair Vengeance 16GB Dual-Channel | Asus HD7950 DirectCU II Top V2 CrossFireX | Samsung 830 128GB | TL-WDN4800 | Corsair TX750M [/Desktop]

Verwijderd

Topicstarter
Is de coax kabel niet opgeheven omdat (bijna) elke provider naar glasvezel werkt?
Ik heb geen glasvezel en de verbinding gaat via de (tv)kabel en modem van TN, net hetzelfde als voor mijn internettoegang van desktop pc

Een tijdje geleden was er hetzelfde probleem maar na een paar keren de gids manueel te downloaden was het opgelost. Nu dus niet meer..enig idee wat de foutcode 33 betekent?
En ja, ik weet het met xp

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23-01 16:45

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Is dit niet een goede start dan, denk je: https://www.google.nl/sea...=chrome&es_sm=93&ie=UTF-8

Verwijderd

Topicstarter
Daar ben ik ook al mee bezig geweest...maar op regclean heb ik het niet begrepen, dan wijzig ik liever zelf in de registry.
Ik zal verdere linken eens lezen maar dat neemt natuurlijk veel tijd in beslag en mogelijk zijn er toch mensen die dit al hebben voorgehad.

Het punt is: ligt het inderdaad aan mijn toestel of is er wat mis aan de andere kant(en)? Met de verbinding vd provider of de servers vd aanbieder van de gids? Is er daar iets veranderd?