Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nog een wat oudere Yarvik TAB260 die loopt onder Android 4.0.3. Onlangs las ik ergens een artikel dat het mogelijk is om hem te upgraden naar 4.0.4 waarmee ook de PlayStore beschikbaar zou worden.
Ik heb de benodigde YarvikLiveSuit ZIP-file binnengehaald en de procedure gestart. Alleen bleek de vereiste image file niet te zijn meegeleverd. Het gaat volgens de handleiding (nogal slordig in elkaar geknutseld) te gaan om de file yarviktab260.img of tab260.img, maar er wordt ook gesproken over tab264.img.
Enfin, er zit helemaal geen img-file in de zip.
Heeft iemand dit al eens geprobeerd? Heeft iemand die img-file nog ergens? Googlen levert niks op.

Verwijderd

Hallo JerryB,

je kan dit met LiveSuite flashen (techknow.me voor downloads).

maar ik kan je afraden te flashen, mogelijk doet je tablet niets meer er na! Ondanks dat je het juiste type rom lijkt te hebben.

Uit je verhaal maak ik op dat je 4.0.4 wenst voor de Google Play Store, google op Uberizer, download die van TechKnow af, koppel je tablet aan de pc, installeer driver, zet ADB aan mits noodzakelijk, druk op de Play Store functies van de Uberizer en installeer die ;)

HcH