Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Nieuwe budget laptop gezocht!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo!

Ik ben op zoek maar een nieuwe laptop, mijn oude heeft het helaas begeven. Omdat ik echt niks afweet van laptops hoop ik dat jullie mij misschien een paar tips en/of ideeën kunnen geven.

Wat ik met de laptop ga doen?
- af en toe internetten (gebruik hier toch meer een iPad voor)
- word excel en Photoshop (beeldkwaliteit heeft niet bijzonder te zijn)
- eventueel films downloaden in de toekomst

Wat is mijn budget?
Ik zou zeggen zo'n 400 euro, liefst minder maar iets meer is ook geen probleem.

Ben ik van plan de laptop veel mee te nemen?
Nee, nooit.

Heb ik nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, helemaal niet. Het moet een praktische en snelle laptop zijn waar ik weer een aantal jaren mee vooruit kan.

Graag zou ik jullie advies krijgen over wat een goede keus voor mij zou zijn, alvast bedankt!

• YDeciever
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 30-12-2022
Hoi Debby,

Zelf ben ik benieuwd naar jouw werkzaamheden met Photoshop!
Is dit af en toe of full pull.
Dan vind ik zelf 400 euro voor een laptop relatief 'weinig', ook als je er meerdere jaren mee verder wilt.
Stel je doet hier nog 200 euro bovenop, kan je betere laptops kopen die geschikt zijn om te gaan Photoshoppen. Daarnaast kan je dan ook meer verwachten van de bouwkwaliteit als je er meerdere jaren nog mee wilt doen.

De volgende vragen kan je beter beantwoorden om wat meer reacties te krijgen op dit topic:
- Wil je echt max 400 euro uitgeven?
- Hoeveel gebruik je Photoshop en wat verwacht je ervan?
- Reis je veel met de laptop?
- Maakt de afmeting uit? 15,6'' is het meest gangbaar
- Wat verwacht je van het beeldscherm? Is kleur erg belangrijk?

Verwijderd

Topicstarter
Hallo YDeciever,

Bedankt voor je reactie!

Ik heb het niet helemaal duidelijk neergezet zie ik net. Ik gebruik zeer sporadisch Photoshop, wil het alleen op de pc hebben staan dat als ik het even nodig heb ik het kan gebruiken. De laptop hoeft dus absoluut niet 'beter' hiervoor te zijn. Het zal echt een laptop voor 'huis-, tuin- en keukengebruik zijn!

400 euro is niet zozeer de max. maar ik vind het een beetje zonde om veel meer uit te geven omdat ik de laptop niet veel zal gebruiken.

Daarnaast reis ik helemaal niet met de laptop maar heb ik liever geen 17,nogwat inch laptop. Ook een kleine 11 inch laptop koop ik liever niet. 15,6 inch is prima!

Kleur is ook niet belangrijk.

Ik heb al even de budget laptops van oktober bekeken maar wat mij opviel is dat deze allemaal ongeveer hetzelfde zijn maar dan met een ander merkje. Daarnaast heb ik ook geen flauw idee welk merk ik nou wel of niet moet kopen!

Verwijderd

Ik heb zelf een tijdje geleden een Packard Bell budget laptop aangeschaft. gewoon een leuk laptop. Die alle standaard werkzaamheden wel aan kan. Die zit nog onder jou zoek prijs.

• YDeciever
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 30-12-2022
Hoi Debby,

Als je een aantal suggesties doet van laptops die jou wat lijken,
dan kunnen wij hierop reageren.

Met vriendelijke groet,
YDeciever

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 28-11 21:46

P_Tingen

omdat het KAN

Ik vind zelf Dell computers mooie dingen en bv de Inspiron 15 reeks is al vanaf €300 te koop (incl 10% VIP korting). Dan hou je budget over om er een SSD in te zetten en vervolgens heb je volgens mij een ideaal apparaat.

... en gaat over tot de orde van de dag

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Bedankt voor de reacties ik heb een acer aspire e15 gekocht!
Heel erg bedankt voor de reacties

Verwijderd

Ik vind de acers en lenovos met n2830 ed cpu zeer ok.
Pagina: 1