Hoi,
Ik zoek een?
(Mijn eerste) headset voor gaming waarmee ik goed voetstappen van vijanden in first person shooters kan horen (en plaatsen waar deze vandaan komen).
Huidige Apparatuur
~€150,-
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik weet niet echt hoe dit genoemd word in headset terminologie, maar ik bedoel het onderdrukken/dempen van geluid van de buitenwereld (omgeving).
Ik vind dit altijd een erg irritant effect hebben, vooral als ik praat (echter dus ook als ik stil ben).
Wat ik belangrijk vind
Bedankt voor het lezen
Ik zoek een?
(Mijn eerste) headset voor gaming waarmee ik goed voetstappen van vijanden in first person shooters kan horen (en plaatsen waar deze vandaan komen).
Huidige Apparatuur
- Logitech Speaker Set Z323
- Gigabyte GA-Z87P-D3
- Random €10,- headset voor microphone
~€150,-
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
- in games goed voetstappen van vijanden in first person shooters te kunnen horen en plaatsen.
- Optioneel zou ik de headset ook soms voor muziek, films en series gebruiken, maar dit is bijzaak want mijn speaker set blijft gewoon staan (en zal ik ook gebruiken voor non-gaming).
- Razer Kraken 7.1 - Deze is dus virtual 7.1, ik weet niet of die echt toegevoegde waarde heeft voor FPS Games.
- Steelseries Siberia V2 - Blijkbaar erg comfortabel, echter gewoon stereo en vele edities (geen idee of er verschil tussenzit).[/i]
Ik weet niet echt hoe dit genoemd word in headset terminologie, maar ik bedoel het onderdrukken/dempen van geluid van de buitenwereld (omgeving).
Ik vind dit altijd een erg irritant effect hebben, vooral als ik praat (echter dus ook als ik stil ben).
Wat ik belangrijk vind
- Draagcomfort (Dit word mijn eerste headset, en ik wil hem meerdere uren achterelkaar gebruiken (vrij vaak))
- Geen onderdrukking/demping van geluid buitenwereld.
- Het goed kunnen horen en plaatsen van vijanden in FPS games.
- Mooie geluidskwaliteit (niet de beste, maar deze is toch een beetje subjectief)[/i]
- Is er veel verschil tussen de standaard stereo en 7.1 surround gaming headsets kwa: hoe goed je kunt horen waar vijanden lopen?
- Is de onboard geluidskaart van de Gigabyte GA-Z87P-D3 een limiterende factor voor mijn geluidskwaliteit, mocht ik gaan voor een 3.5mm jack (of kan ik beter voor USB gaan)?
- Hebben jullie nog aanraders voor mijn situatie, Wil best eventueel een geluidskaart kopen, mits dit icm de headset niet over de €150,- gaat)
Bedankt voor het lezen