Toon posts:

Meubels...

Pagina: 1
Acties:
  • 134 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een goed meubel voor mijn stereo. Daarnaast zoek ik nog een opslagmogelijkheid (een cd rek?) voor mijn cds (+- 1000 stuks).
Weet iemand iets?

Hier een plaatje van mijn stereo:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~2pac/stereo2.jpg

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Hoi,

Ik heb wel een link voor je, naar een website die HiFi meubels en CD racks hebben.
>>HIER<<

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Verwijderd

Het enige dat ik kan zegge is dat je een mooi systeem hebt :)

Verwijderd

Topicstarter

en thanks voor de url

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.lourensfisher.nl/nl/images_producten/multi_cd_rack_gr.jpg

deze is wel erg mooi..

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:40

JvS

Ik heb hem zelf ook

ikke weet ook een linkje :)

Hier hebben ze veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meubels !!

http://www.aldenkamp.nl/

WTF? is het nu ineens verlichting geworden :?

Moment, ik zoekt ff door.. :?

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• CV_SmileY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-08 10:21

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

(jarig!)
Ik vind zelf bouwen het makkelijkst. Je kunt dan alles mooi op maat maken, kabelgootjes e.d. er in doen. Ik ben 'net' klaar met mijn ontwerp voor mijn nieuwe "hoek-bureau/audio/video/cd-rek". Ik ga het denk ik volgend weekend bouwen als ik alle spullen heb

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:52
Op woensdag 13 juni 2001 22:17 schreef Mystic_Jack het volgende:
Hoi,

Ik heb wel een link voor je, naar een website die HiFi meubels en CD racks hebben.
>>HIER<<
Hmm, ze hebben alleen maar 'trappetjes'. Moet je maar van houwen, zal ook ontiegelijk duur zijn of niet?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb geen tijd/zin om het zelf te bouwen.. ik koop het liever :)

Er moeten wel heeeeeeeeel veel cds in passen en het moet er nog een beetje leuk uitzien.. misschien moet ik maar naar de Ikea.. ? :)

• SimonBenson
  • Laatst online: 22:51
Op woensdag 13 juni 2001 23:26 schreef CV_SmileY het volgende:
Ik vind zelf bouwen het makkelijkst. Je kunt dan alles mooi op maat maken, kabelgootjes e.d. er in doen. Ik ben 'net' klaar met mijn ontwerp voor mijn nieuwe "hoek-bureau/audio/video/cd-rek". Ik ga het denk ik volgend weekend bouwen als ik alle spullen heb
Zag een paar maanden geleden een CD-rek in een Praxis-krantje om zelf te bouwen: vier planken en twee ijzervlechtwerkjes. Paar gaatjes boren, beetje lijmen en je kunt er 1000 CD's in kwijt. Zal proberen er morgen aan te denken mee te nemen naar mijn werk om het in te scannen; mocht je interesse hebben..
edit:

Praxis Magazine 2000 - nummer 5 Winter
Hier stond het in, wellicht dat je bij de Praxis site dat magazine kunt bestellen cq. dl-en.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb daar ook best interesse in.. als je dat zou willen doen graag!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

bij de ikea hebben ze soms leuke goedkope meubels voor cd's

• SimonBenson
De beloofde scan moet even wachten tot na het weekend, sorry. Het bewuste magazin ligt bij mijn vriendin en thuis heb ik geen scanner. Zal er voor zorgen dat maandag een scan klaar is.
Het is echter heel simpel en als je bij de Praxis bent 'zullen' ze wel een materiaallijst cq. bouwinstructie hebben liggen. Het zijn 4 MDF platen van (ik meen) 20 cm. breed. Lengte zal ongeveer 180 en 120 cm. zijn (ligt aan het vlechtwerk, kleiner kan natuurlijk ook).Dan heb je 2 ijzervlechtwerken nodig met 15x15 cm. gaten. Die worden normaal gebruikt om klimplanten te ondersteunen in de tuin. In de platen maak je, om de 15 cm. dus, gaten waar het vlechtwerk invalt. Je geeft het geheel een mooi kleurtje naar eigen smaak, schroeft/lijmt de platen en ijzerwerk in elkaar ... en HOPPA: je kunt er zo'n 1000 CD's in kwijt.. :)
Wij hebben net een huis gekocht en wilden eigenlijk dit ook ergens plaatsen, jammer genoeg net niet genoeg plek.. ;(

Succes!!
Mocht iemand dit gaan maken, post eens een foto hierzo.

Verwijderd

Hier hebben ze veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meubels !!

http://www.aldenkamp.nl/

WTF? is het nu ineens verlichting geworden :?
Klopt, je bedoelt http://www.aldenkamp.com/

• LiquidSmoke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-08 11:12
Ik zou zo'n zilver kleurige doen, met van die glasplaten ertussen (zin toch losse componenten?? stijl, dikke breedbeeld erbovenop, en blazen maar

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Hee, dat is een leuke site van Aldenkamp.
Heeft erg mooi spul en is voor mij niet eens zo ver weg. *D

Spectral en Aldenkamp zelf heeft goeie meubels voor de HiFi set, want ik moet zelf ook 1 hebben. :)

Weet ook iemand misschien hoe duur ze daar zijn?

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:14
zelf bouwen ?

heb zelf dit gebouwd :)

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/tbusquet/pic11.jpg

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

• SimonBenson
Sorry, voor degene die weten wat verhuizen is... Kan het dus nergens meer vinden.
Maar; Praxis weet raad.. :)

• Pjottski
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:01

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

Laat je fantasie er op los, en bouw iets wat alles mooi inpast (incl. 1000 cd's) of ga ff naar een kastenzaak.

Groeten Peedjeeh

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen

Verwijderd

ga eens bij de ikea langs als je 2 linker handen hebt.

Verwijderd

ik heb ook een kast gemaakt van MDF, er zitten vakken in voor +-1500 cd's, voor en achterkant, en mijn hele stereo
Pagina: 1