Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pctweakerdude1
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 30-10-2021
Hallo, ik heb een klein vraagje. Als ik Battlefield 4 speel dan neemt deze game ongeveer 77/80% cpu kracht in beslag. Ik speel ongeveer toch een goede 5 uurtjes per dag, dat kan verschillen met de dagen.
Nu was mijn vraagje is dat slecht? want ik ben altijd aan het denken als je de helen tijd volle gas gaat geven met een auto kan toch ook niet goed zijn ? Ik denk ergens dat het geen kwaad kan en dat een Cpu er op gebouwd is om hoog belast te worden, maar ik wil toch ergens zeker van zijn. Niet dat ''ie'' achter een paar maande all vertoningen van slijtage gaat laten zien . Ik zal eventjes me specs hier neer zetten: Amd A8 3,9 ghz quad core cpu, 4gb ram 1600 mhz ddr3, Gpu Nvidia Gtx 750 ti 2gb en watercooling dus over de temps moet ik me niet echt zorgen maken. Alvast bedankt voor de reactie's, Ik vind dit alvast een interessante topic .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
CPU's worden eerder vervangen dan dat ze kapot gaan. Al belast je dat ding 100% 24/7 gaat ie nog 20 jaar mee en tegen die tijd heb je al lang iets anders. Een auto en een CPU verschillen sowieso enorm omdat een CPU geen bewegende onderdelen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10 14:03
Hoef je je helemaal niet druk om te maken. Tegen de tijd dat hij echt kapot zou gaan door 100% load heb jij al 5 andere PC's gehad :P
PilatuS heeft dat ook al gezegd.

Vooral de bewegende onderdelen bij Auto's zijn het probleem. Maar ook daar geld als je net netjes gebruikt niet te heet laat worden goed onderhoud doet en op tijd olie vervangt gaat het super lang mee.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pctweakerdude1
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 30-10-2021
Echt bedankt beide voor julie reactie !! nu moet ik nergens aan denken tijdens het gamen :D