Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
En wat is dan precies het argument om dat te doen? Een ongewenste reactie is een ongewenste reactie, ongeacht of het iemand z'n 1e of 60e reactie is.
The devil is in the details.
Dit lijkt mij niet een probleem om technisch op te gaan lossen. Mensen die ongewenst reageren moeten gewoon aangepakt worden door de mods.
Ik heb het er niet over of de reacties op zich gewenst of ongewenst zijn, ik heb ze ook lang niet allemaal gelezen. Maar meer over het grote aantal reacties van dezelfde persoon of personen achter elkaar. Op het forum zou dit soort postgedrag over het algemeen ook niet op prijs gesteld worden, lijkt mij. Je kan altijd nog je post aanpassen als je nog wat te melden hebt.
Maar goed, het viel me hier gewoon op en het stoorde mij een beetje. Wellicht ben ik daarin de enige en moet ik er maar aan leren wennen of dat soort topics gewoon overslaan of anders weer gauw dicht klikken.
Maar goed, het viel me hier gewoon op en het stoorde mij een beetje. Wellicht ben ik daarin de enige en moet ik er maar aan leren wennen of dat soort topics gewoon overslaan of anders weer gauw dicht klikken.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Waarom moet dat volgens jou aan banden gelegd worden dan? Zolang de reacties gewoon ontopic zijn en waarde toevoegen, maakt het toch niet uit of er nou 2 mensen of 20 mensen 100 berichten plaatsen?
En je laatste reactie aanpassen als je iets toe te voegen hebt kan prima als er geen reacties van anderen op je post zijn, maar als iemand reageert, dan zorgt het editen van je vorige post alleen maar voor verwarring.
En je laatste reactie aanpassen als je iets toe te voegen hebt kan prima als er geen reacties van anderen op je post zijn, maar als iemand reageert, dan zorgt het editen van je vorige post alleen maar voor verwarring.
[ Voor 35% gewijzigd door Hahn op 15-11-2014 19:11 ]
The devil is in the details.