Hier gaat het om de H440 red/black lijst, de andere H440 lijst is niet erg relevant aangezien de grafische kaart nog steeds niet verkrijgbaar is en de huis en informatica computers zijn niet voor mij bedoeld. De enige andere lijst die relevant is is die voor de monitor.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil vooral gamen, maar wil over een tijdje een tweede monitor kopen omdat ik erg hou van multitasken. (ik ga niet op beide monitoren tegelijk gamen).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb geen maximum prijs, al zou ik het liever niet ver boven wat het nu is willen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen een goedkoop Microsoft keyboard.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeuren voor bepaalde merken, ik wil gewoon de beste prijs/kwaliteit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil ondanks dat veel mensen zeggen dat het te duur is (wat ik goed begrijp) toch deze case kopen, aangezien die case een window heeft wil ik liever geen vel gele dingen tussen het rood/zwarte thema.
Ga je overklokken?
Ik ben niet van plan om te gaan overklokken voor de komende paar jaren.
Dus, hebben jullie nog advies voor iemand die het nooit eerder heeft gedaan? En nog belangrijker, werken alle onderdelen zo met elkaar, of heb ik extra kabels, een BIOS update, etc nodig?
[edit]
Lijst voor de mensen die niet van klikken houden:
CPU: Intel Core i-5 4590 Boxed
Mobo: MSI B85-G43 Gaming
GPU: MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G
Opslag: Seagate Desktop, 2TB
Case: NZXT H440 Zwart
Koeler: Cooler Master Hyper 212 EVO
Muis: CM Storm Mizar
Goedkoopste keyboard dat ik kon vinden en dus niet van belang is
RAM: G.Skill Ripjaws X F3-12800CL9D-8GBXL
PSU Seasonic S12II-Bronze 520W
SSD Crucial MX100 128GB
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil vooral gamen, maar wil over een tijdje een tweede monitor kopen omdat ik erg hou van multitasken. (ik ga niet op beide monitoren tegelijk gamen).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb geen maximum prijs, al zou ik het liever niet ver boven wat het nu is willen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen een goedkoop Microsoft keyboard.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeuren voor bepaalde merken, ik wil gewoon de beste prijs/kwaliteit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil ondanks dat veel mensen zeggen dat het te duur is (wat ik goed begrijp) toch deze case kopen, aangezien die case een window heeft wil ik liever geen vel gele dingen tussen het rood/zwarte thema.
Ga je overklokken?
Ik ben niet van plan om te gaan overklokken voor de komende paar jaren.
Dus, hebben jullie nog advies voor iemand die het nooit eerder heeft gedaan? En nog belangrijker, werken alle onderdelen zo met elkaar, of heb ik extra kabels, een BIOS update, etc nodig?
[edit]
Lijst voor de mensen die niet van klikken houden:
CPU: Intel Core i-5 4590 Boxed
Mobo: MSI B85-G43 Gaming
GPU: MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G
Opslag: Seagate Desktop, 2TB
Case: NZXT H440 Zwart
Koeler: Cooler Master Hyper 212 EVO
Muis: CM Storm Mizar
Goedkoopste keyboard dat ik kon vinden en dus niet van belang is
RAM: G.Skill Ripjaws X F3-12800CL9D-8GBXL
PSU Seasonic S12II-Bronze 520W