I7 2600K - 8GB - M550 256GB - GTX 670
Zal wel een spook pagina zijn
Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963
Verwijderd
Laat maar..
Laat maar..
Bij stad heb ik gedaan: [je stad] The Netherlands
Postcode: [4 nummers van je postcode]
[ Voor 25% gewijzigd door Frozen op 15-11-2014 13:38 ]
Verwijderd
mark-k schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 13:30:
Weet iemand een soort van afleverpuntservice in België? Ik woon op 2 minuten van de grens dus zou prettig zijn om iets te kunnen bestellen. In Duitsland heb je die dingen wel, maar in België kan ik t niet vinden.
Maar nog steeds wordt het toestel voor 13.30 euro verkocht!
Dat weten wij ook wel hoor, maar niet geschoten is altijd mis.Jeroen10 schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 13:42:
Natuurlijk gaat er niet geleverd worden, hoop wel dat de tweakers die dit te horen krijgen niet verontwaardigd zijn.
Gewoon betalen met paypal, versturen ze niets en weigeren ze je geld terug te geven: Actiecentrum in paypal.
Als je nou eerst eens de faq bekeken had zie je dat ze alleen in België leveren, niet in Nederland (staat ook letterlijk zo erin). Die truc gaat dus sws niet werkenFrozen schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 13:38:
Ik heb betaald met Paypal, dus volgens mij is er weinig risico. Als ik niets ontvang, krijg ik het volledige bedrag gewoon terug.
Bij stad heb ik gedaan: [je stad] The Netherlands
Postcode: \[4 nummers van je postcode]
Bestelnummer: 8383187720
Artikel: Motorola Moto X 2de generatie (2014) - Zwart -
Aantal: 1
Als uw bestelling uit meerdere artikelen bestaat, dan wordt het betaalde bedrag teruggestort nadat de overige artikelen uit uw bestelling zijn geleverd
Denkt u aub aan het milieu voor u deze reactie afdrukt ;(..
Dan volgt de annulering van mijn bestelling ook nog later vandaag gok ik zoPatrick89 schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 14:03:
De verkoper heeft onderstaand(e) artikel(en) uit uw bestelling met bestelnummer 8383187720 helaas geannuleerd. Onze welgemeende excuses voor het ongemak.
Bestelnummer: 8383187720
Artikel: Motorola Moto X 2de generatie (2014) - Zwart -
Aantal: 1
Als uw bestelling uit meerdere artikelen bestaat, dan wordt het betaalde bedrag teruggestort nadat de overige artikelen uit uw bestelling zijn geleverd
Bij bol.com hoef je het niet te proberen. 99/100 keer wordt je bestelling geannuleerd.Snobbieh schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 14:38:
Mijn is nog niet geannuleerd, zal dan waarschijnlijk ook nog wel komen; Kon het maar proberen!
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Of word ik als Nederlander gediscrimineerd.
Trein?
Ik heb nog nooit een cover gezien met een resolutie van 1080p en andere vrij goede specsMedionAkoya schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 15:58:
Wat is het nou? een cover van MOTO X ?
Of word ik als Nederlander gediscrimineerd.
[ Voor 5% gewijzigd door Frozen op 15-11-2014 16:01 ]
Bij het bezoeken van de BE site
Voor de zekerheid heb ik nog een screenshotje gemaakt een paar uur geleden:RagingPenguin schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 21:40:
Bij centralpiont is de hele pagina down, bij Bol.com heeft de moto een neit leverbaar en prijsloze status gekregen

[ Voor 10% gewijzigd door gambieter op 15-11-2014 22:32 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Verwijderd
dit is geen toeval meer maar opzettelijk. Ik zou denken dat als je dit al eens hebt voorgehad , je beter controleert vooralleer prijzen on-line te zetten, maar blijkbaar blijft dit maar duren. Allemaal opgezet spel
Verwijderd
Onzin, dat zijn gewoon geautomatiseerde systemen. Het is dan wel de vraag hoe vaak zoiets fout mag gaan voordat zo'n webshop daar verantwoordelijk voor wordt, want een systeem waarin dat vaak gebeurt is ook een keuze die men maakt. Tot nu toe gebeurt het mijns inziens niet vaak genoeg voor zo'n oordeel.Verwijderd schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 22:36:
dit komt meer voor bij bol com . is volgens mij pure reclamestunt om klanten te winnen met hun tegoed bonnen. Misschien allemaal samen klacht indienen zodat ze toch moeten leveren aan de gezette prijs.
dit is geen toeval meer maar opzettelijk. Ik zou denken dat als je dit al eens hebt voorgehad , je beter controleert vooralleer prijzen on-line te zetten, maar blijkbaar blijft dit maar duren. Allemaal opgezet spel
Bol.com heeft geen invloed op de prijzen die verkopers hanteren in hun webshop.
Wanneer het product niet geleverd wordt voor de weergegeven prijs, zou het logischer zijn om bij Centralpoint een klacht in te dienen ipv Bol.com.
En verplaats je nou eens in de positie van zo'n verkopende partij. Fouten maken is menselijk en zij zijn ook maar mensen. Jullie verwachten toch niet een smartphone te krijgen voor een paar euro?
Verwijderd
Dat hangt er vanaf - een fout is mogelijk, maar als dezelfde soort fout herhaaldelijk gemaakt wordt is het toch een ander verhaal.Martin740 schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 22:53:
En verplaats je nou eens in de positie van zo'n verkopende partij. Fouten maken is menselijk en zij zijn ook maar mensen. Jullie verwachten toch niet een smartphone te krijgen voor een paar euro?
Worden jullie daar nu niet zelf ook een beetje moe van?
Tuurlijk snap ik dat je een poging doet om dat artikel voor die prijs te scoren, maar in de meeste gevallen (ja, inderdaad, niet in álle) is het ook even een kwestie van gewoon met twee voetjes aan de grond bekijken en weten dat je aan het kortste eind gaat trekken. Daarom is het in mijn ogen zo zinloos steeds weer een topic aan te maken op het moment dat er sprake is van een overduidelijke prijsfout, wetende dat de uitkomst vanaf de topicstart toch al vast ligt. Dat is alles wat ik ermee wilde zeggen
Verwijderd
Mijn reactie ging over dat jouw post net zo obligaat en voorspelbaar is als de topics zelfBastiaan schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 23:41:
Ik heb de reactie van Camacha niet gezien (en blijkbaar misschien maar goed ook). Het is niet mijn bedoeling iemand persoonlijk aan te vallen met mijn eerdere reactie, maar het blijft een terugkomend fenomeen waarbij de uitkomst (met bijhorende verbolgen reacties) steeds hetzelfde is. Niemand is daar vervolgens bij gebaat en iedereen kost het alleen maar tijd.
Alleen dan in een wat joliger vorm gegoten - houden modjes niet zo van
Verwijderd
Humor en Tweakers/GoT: Does not compute (pun intended)
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2014 23:48 ]
Ja, en daar heb je ook absoluut gelijk in (in ieder geval het eerste puntVerwijderd schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 23:45:
[...]
Mijn reactie ging over dat jouw post net zo obligaat en voorspelbaar is als de topics zelf![]()
Alleen dan in een wat joliger vorm gegoten - houden modjes niet zo van
Blijkbaar hecht ik inmiddels toch dusdanig aan die betere bewustwording van de betrokkenen dat deze keer ik daar iets van wilde zeggen

Bol.com had in juli ook een fout gemaakt met de prijs voor de Moto X(2013). Hij werd verkocht voor 89 euro ipv 389 euro.Had hem besteld en hij is ook effectief afgeleverd. Ze zeiden nochtans dat ze hem niet gingen leveren omdat er een prijsfout was.yur400 schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 14:48:
[...]
Bij bol.com hoef je het niet te proberen. 99/100 keer wordt je bestelling geannuleerd.
Ik spreek wel voor bol.com Belgie, misschien werken ze anders bij Nederland...
Nu gaat het namelijk ook via Bol.com Belgie maar is er wel een externe verkoper bij betrokken.
[ Voor 31% gewijzigd door filenox op 16-11-2014 12:34 ]
Yes! I got Knowledge of Hidden Internet Powers
Zie 2 posts boven je...ElektroNeko schreef op zondag 16 november 2014 @ 19:04:
Is het ooit überhaupt gebeurd dat iemand ondanks een overduidelijke prijsfout wel het aangeboden product heeft ontvangen?

Gisteren kon je nog aangeven dat je een mail wou krijgen indien het terug leverbaar zou zijn.
[ Voor 28% gewijzigd door filenox op 16-11-2014 20:27 ]
Jammer maar helaas
Allereerst willen wij ons verontschuldigen voor het volgende ongemak.
Door een fout in het computersysteem van één van de toeleveranciers van Centralpoint.be is het product Motorola Moto X (SM3958AC2T1) dit weekend per vergissing aangeboden voor een prijs van € 13,30 inclusief verzendkosten en btw.
Het is evident dat hier sprake is van een vergissing. Nergens stond vermeld dat het om een speciale actie ging. Het product kost overal tussen € 490,- en € 540,-. Wij kunnen het product dan ook niet leveren voor € 13,30 inclusief verzendkosten en btw.
Oude prijs: € 13,30 (incl. btw en verzendkosten)
Normale prijs: € 523,93 (incl. btw)
Aangezien wij deze situatie zeer betreuren willen wij u dit toestel eenmalig aanbieden tegen de gereduceerde prijs van € 513,00 incl BTW.
Blablabla
Nee, toen was het direct via Bol.comfilenox schreef op zondag 16 november 2014 @ 12:27:
Interessant, was dit dan ook met een externe verkoper?
Nu gaat het namelijk ook via Bol.com Belgie maar is er wel een externe verkoper bij betrokken.
Het product kost elders 490-540 euro.
Wij bieden het eenmalig aan voor 513.
jezusislief
Geachte,
Allereerst willen wij ons verontschuldigen voor het volgende ongemak.
Door een fout in het computersysteem van één van de toeleveranciers van Centralpoint.be is het product Motorola Moto X Black (SM3958AE7T1) dit weekend per vergissing aangeboden voor een prijs van € 10,89 inclusief btw.
Het is evident dat hier sprake is van een vergissing. Nergens stond vermeld dat het om een speciale actie ging. Het product kost overal tussen € 490,- en € 540,-. Wij kunnen het product dan ook niet leveren voor € 10,89,- inclusief btw.
Oude prijs: € 10,89 (incl. btw)
Normale prijs: € 498,52 (incl. btw)
Aangezien wij deze situatie zeer betreuren willen wij u dit toestel eenmalig aanbieden tegen de gereduceerde prijs van € 480,- incl. BTW.
Gelieve ons te laten weten of u akkoord gaat met deze aanbieding.
Indien u akkoord gaat, ontvangt u een nieuwe bestelbevestiging van ons, zodat u het verschil kunt bijbetalen. Voorlopig hebben wij de bestelling voor u geannuleerd.
Indien u ervoor kiest om de bestelling definitief te annuleren en het tegoed terug te ontvangen, gelieve ons uw bankrekeningnummer door te geven. Na het doorgeven van uw rekeningnummer kunt u het bedrag binnen 7 werkdagen weer op uw rekening verwachten.
U kunt ook een nieuwe bestelling plaatsen en het aankoopbedrag verrekenen met uw tegoed (uw tegoed blijft eindeloos geldig). U hoeft hiervoor alleen uw bestelling te plaatsen via www.centralpoint.be en het nieuwe bestelnummer aan ons te e-mailen.
De status van uw bestelling kunt u 24 uur per dag volgen via de bestelstatus op http://www.centralpoint.be.
Nogmaals bieden wij u onze oprechte excuses aan voor dit ongemak en zien uw reactie graag tegemoet.
Met vriendelijke groeten,
Afdeling verkoop | Centralpoint.be
"Het aanbod bevat een volledige en nauwkeurige omschrijving van de aangeboden producten, digitale inhoud en/of diensten. De beschrijving is voldoende gedetailleerd om een goede beoordeling van het aanbod door de consument mogelijk te maken. Als de ondernemer gebruik maakt van afbeeldingen, zijn deze een waarheidsgetrouwe weergave van de aangeboden producten, diensten en/of digitale inhoud. Kennelijke vergissingen of kennelijke fouten in het aanbod binden de ondernemer niet."
Zie ook http://www.juridischevoor...haar-algemene-voorwaarden. Jij (en ik) hebt dus geen poot om op te staan
Heb je hier wat meer argumentatie voor? Waarom moet de gsm volgens hem geleverd worden?schaakspeler schreef op maandag 17 november 2014 @ 19:48:
Vandaag eens gevraagd aan mijn prof recht en volgens hem, moet die gsm gewoon geleverd worden aan de prijs waaraan hij aangekocht werd. Lijkt me niet echt dat centralpoint een poot heeft om op te staan
Het was het proberen waard!
Verwijderd
Algemene voorwaarden gaan nooit boven de wet AFAIK IANAL. Maar volgens de wet hoeft hier volgens mij ook niet geleverd te worden hoor, aangezien de prijs niet redelijk was en iedere consument kon weten dat dit niet zou kloppen. Nogmaals AFAIK IANAL. Maar ben wel benieuwd wat de be argumentatie van bovengenoemde professor recht dan is waarom het wel geleverd zou moeten worden.filenox schreef op maandag 17 november 2014 @ 19:51:
Als je een account maakt bij Bol.com aanvaard je de gebruikersvoorwaarden, daarin staat:
"Het aanbod bevat een volledige en nauwkeurige omschrijving van de aangeboden producten, digitale inhoud en/of diensten. De beschrijving is voldoende gedetailleerd om een goede beoordeling van het aanbod door de consument mogelijk te maken. Als de ondernemer gebruik maakt van afbeeldingen, zijn deze een waarheidsgetrouwe weergave van de aangeboden producten, diensten en/of digitale inhoud. Kennelijke vergissingen of kennelijke fouten in het aanbod binden de ondernemer niet."
Zie ook http://www.juridischevoor...haar-algemene-voorwaarden. Jij (en ik) hebt dus geen poot om op te staan
+ Bij Belgische wetgeving is het verboden om producten met verlies te verkopen. En ik geloof niet dat ze bij een verkoopprijs van 13 euro winst maken op de smartphone .Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 09:20:
[...]
Algemene voorwaarden gaan nooit boven de wet AFAIK IANAL. Maar volgens de wet hoeft hier volgens mij ook niet geleverd te worden hoor, aangezien de prijs niet redelijk was en iedere consument kon weten dat dit niet zou kloppen. Nogmaals AFAIK IANAL. Maar ben wel benieuwd wat de be argumentatie van bovengenoemde professor recht dan is waarom het wel geleverd zou moeten worden.
Verwijderd
Ohja we hebben het hier natuurlijk over Belgische wetgeving. /me gaat snel weg, want heeft totaal geen verstand van de Belgische wetgevingbottom line schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 09:50:
[...]
+ Bij Belgische wetgeving is het verboden om producten met verlies te verkopen. En ik geloof niet dat ze bij een verkoopprijs van 13 euro winst maken op de smartphone .
[ Voor 77% gewijzigd door gambieter op 20-11-2014 13:24 ]
Ik schrijf terug:Helaas kunnen wij uw bestelling niet verwerken daar wij geen leveringen doen in het buitenland. Wij verwijzen u graag door naar onze collega's van Centralpoint.nl.
Uw bestelling werd geannuleerd. Het door u betaalde bedrag zal binnen de 14 dagen teruggeboekt worden op uw PayPal-account.
Vervolgens krijg ik:In dat geval kom ik hem ophalen
Ik vind het in ieder geval netjes dat ze vlot communiceren, dus laat ik het er maar bij. Niet geschoten is altijd mis, zeggen we maar.Wij kunnen geen facturatie doen aan personen buiten België. Daarnaast kan er geen afhaling gebeuren daar wij geen magazijn hebben maar werken met verschillende magazijnen in België.
Ik heb mijn originele post maar weggehaald omdat het waarschijnlijk offtopic is. Voor de nieuwsgierige tweaker, ik ontving een DM van een tweaker die mij vroeg om mijn kortingscode, die ik overigens niet eens heb.
[ Voor 255% gewijzigd door Frozen op 20-11-2014 16:41 ]
Geen "ik ook" berichten, noch geklaag over de webwinkel(s). Dit is duidelijk een prijsfout.