Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Nieuwe member zoekt hulp bij laptop kiezen.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

Ik zou graag wat hulp ontvangen bij het volgende:

Wat ga je met je laptop doen?
Ik ben dit jaar begonnen aan de opleiding Media, Informatie en Communicatie en daarvoor moet ik veel met InDesign, Photoshop en Premiere werken. Verder zijn mijn handen enorm aan het jeuken de afgelopen dagen met de komst van de nieuwe uitbereiding voor WoW. Ik wil dit weer gaan spelen.

Wat is je budget?
Mijn budget €600,- en daar kan nog wel wat boven op maar niet meer dan €660,-.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ik moet dagelijks een laptop meenemen naar school en gebruik hem ook veel tijdens het reizen. Gewicht maakt mij niet uit maar liever niet groter dan 15'6 inch.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik moet toegeven dat ik wel een voorkeur heb voor ASUS, Acer, MSI en Lenovo maar dat komt meer door het design dus merk speelt geen grote rol.

Ik ben al zo'n paar uur aan het rondkijken en heb ook naar eerdere topics gekeken alleen veel laptops die daar aanbevolen werden zijn al niet meer beschikbaar. Het belangrijkste van de laptop is dat hij World of Warcraft op medium, liefst high kan spelen. Dat het geen touch-screen heeft. En het zou mooi zijn als er full HD of zo iets op zit.

Ik heb er totaal geen verstand van en heb al een beetje zitten zoeken maar het kwartje wil maar niet vallen.

Deze drie laptops had ik al gevonden (vooral die acer leek mij wel goed):
pricewatch: Acer Aspire V3-572G-58ZS
pricewatch: Lenovo IdeaPad G50-70-01467
http://www.norrod.nl/zkb-...raphics-4400/details.aspx

Groetjes Tim _/-\o_
(P.S. Ik kreeg het niet voor elkaar om zo'n schema erin te zetten)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2014 00:49 ]

Verwijderd

Met je budget is het lastig om echt hoge eisen te stellen. Je moet een dedicated gpu hebben om games te kunnen spelen op medium, voor WoW zal een dedicated gpu ook fijn zijn. Ik zou heel snel deze kopen! Heeft alles wat je wil en maar net boven budget!
http://www.marktplaats.nl...6db858f31&previousPage=lr

Om te voorkomen dat ik te eenzijdig word met Asus advies, deze kwam ook uit pricewatch rollen. Heeft een gtx8400m en redelijk goede reviews:
pricewatch: HP Pavilion 15-p035nd

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2014 09:07 ]