W7 boot na direct na laden zwart scherm met muis

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital_ownage
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 07:08
Beste mensen,

Ik kom vandaag na een drukke week net weer thuis, start mijn PC op en voila, na het laden van Windows een zwart scherm met enkel mijn muis zichtbaar. Ik probeer het nog paar keer, en steeds exact hetzelfde...
Via safe mode opstarten werkt wel.
http://windows.microsoft....ck-when-i-start-windows-7
Heb ik geprobeerd maar werkt niet.
Helaas heb ik geen systeemherstelpunten of backups.
Ik heb het op dit moment erg druk met m'n opleiding dus het wordt lastig om zelf nog veel dingen uit te zoeken en deze desktop is wel cruciaal voor school... Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen.

Bij voorbaat dank,
digital_ownage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:32

TheVMaster

Moderator WOS
Waarom heb je geen herstelpunten? :?

TJa...als je er zelf geen in wil steken, waarom zouden wij dat dan wel doen..? We zijn hier nog steeds geen afhaalchinees of helpdesk.....

[ Voor 70% gewijzigd door TheVMaster op 14-11-2014 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital_ownage
Ik zeg niet dat ik er geen tijd in wil steken, ik zeg dat dat erg lastig wordt icm mijn opleiding op dit moment.
Ik heb geen herstelpunten omdat Windows 7 mij stabiel genoeg leek... Blijkbaar heb ik mij hierop verkeken...

[ Voor 32% gewijzigd door digital_ownage op 15-11-2014 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Nu online
Kun je eventueel een 2e monitor aan jouw videokaart aansluiten? of een andere aansluiting van jouw videokaart kiezen?

Het lijkt erop alsof jouw "primairy screen" en secondary screen verwisseld zijn

Zeker omdat je wel een muisaanwijzer hebt..

zou je eventueel kunnen proberen blind in te loggen? (pijltje naar beneden om de account naam te selecteren en vervolgens jouw wachtwoord invullen.)

[ Voor 33% gewijzigd door nachtnet op 15-11-2014 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital_ownage
@nachtnet, dat deed me denken. Ik heb zelf een setup met 2 schermen waarvan mijn linker dus defect blijkt te zijn. Omdat het rechterscherm een veel hogere res heeft en ik soms een potje aom speel die die res niet ondersteund switch ik vaak tussen de twee schermen qua hoofdbeeldscherm. Daardoor had ik dit in de eerste instantie niet door...
Ik merkte dit toen ik mijn linker beeldscherm omwisselde met mijn rechter.
Super bedankt!