2 Kleine(re) en Goedkope IPS schermen of 1 Duurdere?

Pagina: 1
Acties:

• T0P-R
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 26-11-2025
Beste Tweakers,

Ik ben al een tijdje aan het kijken naar een nieuw ips scherm voor mijn pc en had m'n oog laten vallen op deze:
Dell Ultrasharp U2414H (860-BBCW) Zilver, Zwart

Nou ben ik nog een beetje verder gaan rondneuzen en lijkt mij een dual monitor setup ook wel erg handig, omdat ik nog wel eens veel tegelijk open heb staan, denk hierbij aan Twitter, YouTube (muziek) en Word voor het maken van verslagen of bijvoorbeeld op 1 scherm gamen en op de andere het kijken van een stream.. En om toch een beetje in dezelfde prijsklasse te blijven (wil graag rond de €250 blijven) kwam ik terecht bij deze (waarvan ik er dan 2 zou nemen):
LG 22MP65HQ-P Zwart

Mijn vraag aan jullie is waarvoor zouden jullie kiezen of beter nog wat zouden jullie mij aanraden en waarom?

Bij voorbaat dank!
T0P-R

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Aankoopadvies, dus schopje naar CAA.

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:25

BaRF

bijna kerst

Even afgezien van wélk scherm, wij kunnen toch niet voor jou bepalen of je 1 of 2 schermen wil gebruiken? :P Of zou je als je één nieuw scherm neemt ook je huidige scherm gebruiken? Ik kan persoonlijk in elk geval niet meer zonder 2e scherm :)

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• T0P-R
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 26-11-2025
Beste BaRF,

Ik snap dat jullie niet voor mij kunnen kiezen, maar ik vraag me daarom vooral af wat het verschil in kwaliteit is tussen deze schermen?
En daarbij zoals jij al aangeeft jou voorkeur is het hebben van 2 schermen ipv 1, zou dit ook zo zijn voor het gebruik dat ik in mijn topic schets?

Ik zal als ik kies voor de aanschaf van 1 enkel Dell scherm mijn oude scherm ernaast gebruiken tot ik er nog 1 kan aanschaffen.

Wat ik dus eigenlijk wil weten is de Dell de (bijna) dubbele prijs waard?
Mijn uiteindelijke doel is toch een Dual (ips) monitor setup.

[ Voor 31% gewijzigd door T0P-R op 14-11-2014 22:03 ]